De Kapper Nr 2-2024 Online

DE KAPPER NR 2 2024 5 P. 24 NIEUW MERK IN NEDERLAND: EPRES Recentelijk heeft Bookies Hair Supplies een nieuw merk aan haar portfolio toegevoegd: epres. Deze toevoeging is niet onopgemerkt gebleven. Tijdens het lanceringsevenement, dat eind februari plaatsvond in Rotterdam, heeft de oprichter en eigenaar van het merk, Eric Pressly, alle details van epres gepresenteerd. P. 44 BROEKHUIZEN DESIGN Vorig jaar opende Broekhuizen Design een gloednieuwe showroom in Geldermalsen. En wat voor een! Van kappersstoelen tot wasbakken, en van spiegels tot diverse andere interieurproducten, alles is er te vinden voor een complete transformatie van elke salon. Echter kunnen kappers er ook terecht voor losse verkoop en inspiratie. Op zondag 20 en maandag 21 april vinden open dagen plaats, waar iedereen welkom is. P. 32 KEUNE HAIRCOSMETICS Tijdens het Ambassador Event van Keune Haircosmetics eind januari lanceerde het bedrijf het Ambassador Program 3.0, waarmee het naar eigen zeggen de toekomst voor de salons opent. Keune biedt een breed scala aan nieuwe salonstylingopties die zorgvuldig zijn afgestemd op de behoeften van hun Ambassador-salons. P. 48 SALON X – COSMO HAIRSTYLING Via een omweg kwam Anita Koopman in het kappersvak terecht. Enkele jaren later realiseerde ze haar droom: het runnen van haar eigen salon. Haar ontmoeting met Ger Koopman heeft haar ondernemerschap verder aangewakkerd. Inmiddels runt het ondernemerskoppel vier eigen zaken, Koopman Kappers in Nijmegen, twee franchisesalons van Cosmo Hairstyling én een Albert Heijn franchisevestiging. 24 32 44 48

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4