Previous Page  17 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 52 Next Page
Page Background

N

I E U W S

“Met het Yes!-concept is er in Nederland ruimte voor zo’n honderdvijftig ves-

tigingen, maar het is zeker niet ons belangrijkste doel om dit aantal zo snel

mogelijk te halen”, vertelt Martijn. “Veel belangrijker vinden we dat de bestaan-

de salons succesvol en rendabel zijn. Tot nu toe lukt dit prima. Kortgezegd richt

het Yes!-concept zich op betaalbare luxe en dit sluit naadloos aan op de wens

van een brede groep consumenten.”

“Het concept van ‘betaalbare luxe’ vul-

len we op verschillende manieren in.

Voorbeelden hiervan zijn hoge kwaliteit en

een 14-dagen tevredenheidsgarantie (ook

op producten,

red.

), aandacht voor de klant

en luxe interieurs. Verder bieden we onze

klanten ruime openingstijden, gemakkelijk

toegankelijke locaties en betaalbare prijzen.

Medewerkers worden met grote regelmaat

getraind, waardoor zij volop mogelijkheden

hebben om zichzelf verder te ontwikkelen.”

“Behalve de Benelux kijken we zeker ook

naar andere landen”, vervolgt Martijn. “Hoe dit precies gaat verlopen is op

dit moment nog niet duidelijk, maar wel staat vast dat we binnen vijf jaar in

meerdere Europese landen prominent aanwezig zullen zijn. De naam ‘Yes!

Worldwide Salons’ is dan ook zeker geen toevalligheid: ook buiten de Benelux

willen we klanten verwennen met onze betaalbare luxe.”

Heb je als hairstylist of leidinggevende interesse om het Yes!-team verder te

versterken? Kijk op

yes-salons.com

of

facebook.com/yes.salons

voor meer

informatie.

Na een start in België heeft de kappersformule ‘Yes! Worldwide Salons’

vijftien maanden geleden ook voet op Nederlandse bodem gezet. Sinds die

tijd zijn er 25 salons geopend, waaronder kortgeleden nog in Leiden, Tiel,

Schiedam en Hoorn. Deze zomer komen daar nog minstens tien nieuwe

vestigingen bij. Over deze snelle expansie en de doelstellingen van de orga-

nisatie praten we met commercieel directeur Martijn de Kort.

Yes!

Worldwide Salons heeft grote internationale ambities

Martijn de Kort

Elimin8 is een kleurcorrector die elke oxidatieve kleuring in een handomdraai

verwijderd zonder het haar te beschadigen, op te lichten of aan te tasten.

“Hierbij maakt het niet uit met welk merk het haar is gekleurd of hoe lang

geleden de kleuring is ingezet”, verduidelijk Patricia. “Elimin8 is echt een

product dat kappers veel tijd en moeite bespaart zonder de inzet van agres-

sieve stoffen als ammoniak, bleekmiddelen, peroxide of formaldehyde. Dit is

mogelijk doordat Elimin8 een speciaal complex bevat dat de verbindingen van

de kleurmoleculen verbreekt, zodat deze als het ware loskomen van het haar.”

“De kleurcorrector verwijdert de haarkleuring binnen 25 minuten. Na deze

inwerktijd was je alle losgemaakte verfmoleculen gewoon uit het haar en kun

je het haar desgewenst meteen lichter of donkerder kleuren. Daarnaast is het

mogelijk om Elimin8 in te zetten om kleuringen die te donker, te warm of te

‘assig’ zijn uitgevallen te corrigeren. Ook dit gaat op een eenvoudige, snelle

manier en ook hier geldt dat de conditie van het haar op geen enkele manier te

lijden heeft onder de behandeling.”

“Ter aanvulling op de Elimin8 heeft Rusk de bijbehorende Elimin8 Stain Color

Remover ontwikkeld. Dit is een zachte lotion die achtergebleven restjes haar-

verf of spoeling van de hoofdhuid verwijdert. Dit gebeurt op zeer milde wijze;

doordat de Color Remover geen sulfaten of parabenen bevat is het product

volledig veilig in gebruik.”

Meer informatie: Dutch Haircare, Tel. 013-5719160,

www.haircare.nl

Dutch Haircare

vestigt aandacht op Rusk Elimin8

D

E

K

A P P E R

N R

3 2 0 1 5 17

Het Amerikaanse kappersmerk Rusk wordt in Nederland al jarenlang verte-

genwoordigd door Patricia de Jongh van Dutch Haircare. “Een topproduct

uit het Rusk-assortiment waarop ik graag de aandacht vestig is Elimin8 en

de bijbehorende Elimin8 Stain Remover”, aldus Patricia.