N
I E U W S
“Met het Yes!-concept is er in Nederland ruimte voor zo’n honderdvijftig ves-
tigingen, maar het is zeker niet ons belangrijkste doel om dit aantal zo snel
mogelijk te halen”, vertelt Martijn. “Veel belangrijker vinden we dat de bestaan-
de salons succesvol en rendabel zijn. Tot nu toe lukt dit prima. Kortgezegd richt
het Yes!-concept zich op betaalbare luxe en dit sluit naadloos aan op de wens
van een brede groep consumenten.”
“Het concept van ‘betaalbare luxe’ vul-
len we op verschillende manieren in.
Voorbeelden hiervan zijn hoge kwaliteit en
een 14-dagen tevredenheidsgarantie (ook
op producten,
red.
), aandacht voor de klant
en luxe interieurs. Verder bieden we onze
klanten ruime openingstijden, gemakkelijk
toegankelijke locaties en betaalbare prijzen.
Medewerkers worden met grote regelmaat
getraind, waardoor zij volop mogelijkheden
hebben om zichzelf verder te ontwikkelen.”
“Behalve de Benelux kijken we zeker ook
naar andere landen”, vervolgt Martijn. “Hoe dit precies gaat verlopen is op
dit moment nog niet duidelijk, maar wel staat vast dat we binnen vijf jaar in
meerdere Europese landen prominent aanwezig zullen zijn. De naam ‘Yes!
Worldwide Salons’ is dan ook zeker geen toevalligheid: ook buiten de Benelux
willen we klanten verwennen met onze betaalbare luxe.”
Heb je als hairstylist of leidinggevende interesse om het Yes!-team verder te
versterken? Kijk op
yes-salons.comof
facebook.com/yes.salonsvoor meer
informatie.
Na een start in België heeft de kappersformule ‘Yes! Worldwide Salons’
vijftien maanden geleden ook voet op Nederlandse bodem gezet. Sinds die
tijd zijn er 25 salons geopend, waaronder kortgeleden nog in Leiden, Tiel,
Schiedam en Hoorn. Deze zomer komen daar nog minstens tien nieuwe
vestigingen bij. Over deze snelle expansie en de doelstellingen van de orga-
nisatie praten we met commercieel directeur Martijn de Kort.
Yes!
Worldwide Salons heeft grote internationale ambities
Martijn de Kort
Elimin8 is een kleurcorrector die elke oxidatieve kleuring in een handomdraai
verwijderd zonder het haar te beschadigen, op te lichten of aan te tasten.
“Hierbij maakt het niet uit met welk merk het haar is gekleurd of hoe lang
geleden de kleuring is ingezet”, verduidelijk Patricia. “Elimin8 is echt een
product dat kappers veel tijd en moeite bespaart zonder de inzet van agres-
sieve stoffen als ammoniak, bleekmiddelen, peroxide of formaldehyde. Dit is
mogelijk doordat Elimin8 een speciaal complex bevat dat de verbindingen van
de kleurmoleculen verbreekt, zodat deze als het ware loskomen van het haar.”
“De kleurcorrector verwijdert de haarkleuring binnen 25 minuten. Na deze
inwerktijd was je alle losgemaakte verfmoleculen gewoon uit het haar en kun
je het haar desgewenst meteen lichter of donkerder kleuren. Daarnaast is het
mogelijk om Elimin8 in te zetten om kleuringen die te donker, te warm of te
‘assig’ zijn uitgevallen te corrigeren. Ook dit gaat op een eenvoudige, snelle
manier en ook hier geldt dat de conditie van het haar op geen enkele manier te
lijden heeft onder de behandeling.”
“Ter aanvulling op de Elimin8 heeft Rusk de bijbehorende Elimin8 Stain Color
Remover ontwikkeld. Dit is een zachte lotion die achtergebleven restjes haar-
verf of spoeling van de hoofdhuid verwijdert. Dit gebeurt op zeer milde wijze;
doordat de Color Remover geen sulfaten of parabenen bevat is het product
volledig veilig in gebruik.”
Meer informatie: Dutch Haircare, Tel. 013-5719160,
www.haircare.nlDutch Haircare
vestigt aandacht op Rusk Elimin8
D
E
K
A P P E R
N R
3 2 0 1 5 17
Het Amerikaanse kappersmerk Rusk wordt in Nederland al jarenlang verte-
genwoordigd door Patricia de Jongh van Dutch Haircare. “Een topproduct
uit het Rusk-assortiment waarop ik graag de aandacht vestig is Elimin8 en
de bijbehorende Elimin8 Stain Remover”, aldus Patricia.