Previous Page  20 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 20 / 52 Next Page
Page Background

D

E

K

A P P E R

N R

3 2 0 1 6

20

C

O V E R S T O R Y

/ E

D U C A T I E

S

P E C I A L

“DE TECHNOLOGIE ACHTER

BaBylissPRO-tools

IS VAAK ZO INNOVATIEF DAT HET VOOR KAPPERS

INTERESSANT IS OM ER NET WAT MEER OVER TE WETEN”

BABYLISSPRO SPEELT EEN VOORTREKKERSROL ALS HET GAAT OM

TOOLS VOOR DE PROFESSIONELE MARKT. HET MERK INTRODUCEERT

REGELMATIG EEN NIEUWE MANIER VAN WERKEN EN DAT IS BIJ-

ZONDER. DAT ZAG JE BIJVOORBEELD BIJ DE INTRODUCTIE VAN DE

MIRACURL, DE EERSTE AUTOMATISCHE KRULTANG, EN ONLANGS BIJ

DE INNOVATIEVE RAPIDO FÖHN DIE ‘THE NEXT LEVEL’ OP HET GEBIED

VAN HAARDROGEN IS. MAAR MET HET ONTWIKKELEN VAN EEN

GOED PRODUCT BEN JE ER NOG NIET …

Bij BaBylissPRO wordt er dagelijks met veel passie gewerkt aan de ontwikke-

ling van professionele tools die voldoen aan de wensen van de eindgebruiker

en deze in staat stellen zijn of haar werk zo goed mogelijk uit te voeren.

Tools worden steeds innovatiever door vooruitstrevende technologieën die het

merk gebruikt. Echter, met alleen de ontwikkeling van deze producten ben

je er nog niet. Educatie op het gebied van elektrische haarverzorgingstools is

wat BaBylissPRO betreft ook heel belangrijk.

INTERNATIONAAL TEAM VAN PRODUCTEXPERTS

Sinds kort heeft BaBylissPRO een internationaal team van productexperts in

dienst. Zij hebben de missie om professionals wereldwijd te inspireren over

het gebruik van de beste haartools. “Natuurlijk weet elke kapper hoe je een

föhn gebruikt, echter de technologie achter onze nieuwe tools is vaak zo

innovatief dat het interessant is om er net wat meer van te weten en hiermee

je voordeel te doen. We hebben veel verschillende tools en kappers heb-

ben allemaal hun eigen wensen, waardoor het erg waardevol is om hen te

informeren over welke tool daarbij het beste aansluit”, aldus Stanley Martina,

Educator voor BaBylissPRO Nederland.

EEN UNIEKE COMBINATIE

“Het is mijn taak om beleving en inspiratie toe te voegen aan de tools die we

op de markt brengen. Vanaf een verpakking is het moeilijk inschatten wat een

tool doet en of hij bij je past. Kappers willen dat in praktijk ervaren. Ik heb