Previous Page  45 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 45 / 52 Next Page
Page Background

C

A M P A G N E

D

E

K

A P P E R

N R

3 2 0 1 6 45

De campagnes worden internationaal ingezet, maar zijn grotendeels bedacht door

L’ANZA Benelux. Over ‘Proud to wear L’ANZA’ vertelt eigenaar Nico Niessink het

volgende: “Met deze campagne volgen we onze eigen weg en benadrukken we

hoe bijzonder en kwalitatief hoogwaardig L’ANZA is. Belangrijke voorbeelden

daarvan zijn de productformules die het haar echt van binnenuit herstellen,

de wetenschappelijke basis van de productformules en het gegeven dat

uitsluitend gebruik wordt gemaakt van pure, natuurlijke ingrediënten

en botanische extracten. Verder wordt zoveel mogelijk gewerkt

met fair trade-ingrediënten en is L’ANZA al jarenlang vrij van

belastende stoffen, zoals sulfaten en parabenen.”

TROTS

“Dit zijn allemaal zaken die we bij L’ANZA Benelux

normaal zijn gaan vinden, terwijl dit binnen de sector

juist uniek is – ook omdat veel van deze dingen niet

nieuw zijn, maar al jarenlang aan de basis van het

merk liggen. Hieruit is de slogan ‘Proud to wear

L’ANZA’ ontstaan. Hiermee dragen we de bood-

schap uit dat salons er trots op mogen zijn dat ze

met L’ANZA werken en op die manier laten zien

dat kwaliteit en duurzaamheid voorop staan in het

salonconcept.”

TRIBAL

“Voor beide campagnes hebben we een ‘tribal’-

visual ontworpen die is opgebouwd uit verschillen-

de symbolen. Voorbeelden daarvan zijn bamboe,

rijst, een cactus en koffiebonen, aangezien biolo-

gisch gecertificeerde extracten hiervan belangrijke

ingrediënten binnen het L’ANZA-assortiment zijn.

Daarnaast is voor iedere L’ANZA-productlijn een sym-

bool ontworpen, dat terug te vinden is in de tribal.”

“In de Benelux wordt de ‘Proud to wear L’ANZA’-

campagne op verschillende manieren ingezet. Hiermee zijn

we in verschillende vakbladen aanwezig en er wordt in totaal

vijf keer met dubbele pagina’s mee geadverteerd in Story. Verder

zijn er veel online activiteiten en zijn er voor L’ANZA-partnersalons

speciale ‘Proud to wear L’ANZA’ T-shirts, waardoor de nadruk op kwa-

liteit ook in de salons extra goed in beeld wordt gebracht.”

Meer informatie: L’ANZA Benelux, tel. 055-5431111,

www.lanza.eu

IN DE BENELUX, DE VS EN EEN GROOT AANTAL ANDERE LANDEN HEEFT L’ANZA HEALING HAIRCARE

DIT VOORJAAR TWEE PROMOTIECAMPAGNES INGEZET, DIE BEVESTIGEN WAAR HET MERK VOOR

STAAT. DE ‘PROUD TO WEAR L’ANZA’-CAMPAGNE IS GERICHT OP CONSUMENTEN EN ‘JOIN THE

TRIBE’ RICHT ZICH OP HAIR PROFESSIONALS. BEIDE CAMPAGNES ZIJN EROP GERICHT OM DE UNIEKE

KENMERKEN VAN L’ANZA TE BENADRUKKEN, ZOWEL BIJ KAPPERS ALS BIJ HUN KLANTEN.

DUBBELCAMPAGNE VOOR

Sinds kort worden L’ANZA-producten

aangeboden in luxe verpakkingen, waar-

door de producten nog beter tot hun recht

komen. De verpakkingen zijn gemaakt van

gerecycled karton, wat past in de merk-

strategie om zowel het haar als de aarde

mooi en gezond te houden

L’ANZA

INTERNATIONAAL SUCCESVOL