Kapper nr3 2020 Online

I n t e r v i e w T r i n i t y H a i r c a r e B e n e l u x D e K a p p e r n r 3 2 0 2 0 14 “Wij doen wat we beloven, IN GOEDE ÉN SLECHTE TIJDEN” In crisistijd zie je vaak dat er wordt bezuinigd, ook door bedrijven. Jeroen is ervan overtuigd dat onzekere tijden geen excuus zijn om minder te investeren in je klanten. “Investeringen hoeven niet altijd veel geld te kosten. Uiteraard kost het dan wel tijd en moeite, maar ik ben van mening dat je dat voor je klanten over moet hebben. Ook wij hebben het niet makkelijk op dit moment, maar we doen er wel alles aan om er samen met onze klanten bovenop te komen. Als het goed gaat schreeuwt iedereen het van de daken, maar als het slecht gaat moet je ook je gezicht durven laten zien en aantonen dat je er alles aan doet om het tij te keren.” PERSOONLIJKE SERVICE Toch is een persoonlijke service gedurende crisistijd niet bij ieder bedrijf vanzelfsprekend. Iets wat Jeroen niet goed kan begrijpen. Hij vertelt: “Er zijn weinig merken op de markt die kwalitatief slechte producten ontwikkelen. Uiteraard zit er verschil in productkwaliteit, maar het is ook een kwestie van smaak. Ik geloof er dan ook niet in dat je op het gebied van productkwaliteit altijd en voor iedereen de beste kunt zijn, al streven wij daar natuurlijk wel TOEN BEKEND WERD DAT DE KAPSALONS HUN DEUREN MOESTEN SLUITEN, BESLOOT HET TEAM VAN TRINITY HAIRCARE BENELUX OM BIJ AL HAAR KLANTEN PERSOONLIJK EEN BOSJE BLOEMEN TE BEZORGEN OM HEN EEN HART ONDER DE RIEM TE STEKEN. EEN BIJZONDER WARM INITIATIEF, AL VINDEN ZE DAT BIJ TRINITY HAIRCARE BENELUX NIET MEER DAN NORMAAL. “JE BENT PARTNERS IN GOEDE EN IN SLECHTE TIJDEN. IEDERE DAG MOET JE OPNIEUW AAN JE KLANTEN BEWIJZEN DAT JIJ DE IDEALE PARTNER BENT VOOR HEN, OOK WANNEER HET MINDER GOED GAAT”, VERTELT JEROEN SCHENKE, EIGENAAR VAN TRINITY HAIRCARE BENELUX. MEN ZEGT DAT DE WARE AARD VAN EEN BEDRIJF PAS ECHT TOT UITING KOMT IN CRISISTIJD. TRINITY HAIRCARE BENELUX, WAAR NAAST HET VOLLEDIGE ASSORTIMENT VAN TRINITY HAIRCARE OOK HET HERENMERK TAILOR’S GROOMING TOE BEHOORT, IS EEN UITSTEKEND VOORBEELD VAN EEN BEDRIJF DAT DOET WAT HET BELOOFT, EN HET LIEFST NOG MEER DAN DAT, ÓÓK IN CRISISTIJD. WE GAAN IN GESPREK MET EIGENAAR JEROEN SCHENKE, CEO ROBIN SCHENKE EN ZIJN VROUW EN EIGENAAR JOLANDA SCHENKE OVER DIT BIJZONDERE BEDRIJF, WAAR PERSOONLIJKHEID HOOG IN HET VAANDEL STAAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4