N
I E U W S
CVAE
BIEDT ONDERSTEUNING
BIJ DIVERSE KAPPERSZAKEN
WEET JIJ WAARMEE JE ALLEMAAL REKENING
MOET HOUDEN WANNEER JE EEN EIGEN
KAPPERSZAAK GAAT STARTEN? WAAR KUN
JE HET BESTE MEE BEGINNEN EN WAT MOET
JE ALLEMAAL REGELEN VOOR DE OPENING?
MET DEZE EN NOG VEEL MEER VRAGEN
KUN JE TERECHT BIJ HET CENTRUM VOOR
AMBACHTSECONOMIE (CVAE).
De online community helpt kappers met handige tools en nuttige informatie over zeer uiteenlopende
zaken. Zo kun je er bijvoorbeeld terecht wanneer je een kapperszaak opstart of wanneer je al onderne-
mer bent.
De kappersbranche heeft een eigen branchepagina waar je met een (gratis) account een ambachtstool-
kit kunt downloaden. Om iedereen optimaal te kunnen helpen, staat de website ook vol met ervaringen
van collega-kappers en wordt iedereen gestimuleerd om informatie met elkaar te delen. Het CvAE is er
namelijk van overtuigd dat ambachtsmannen en -vrouwen uit jouw (en andere) branche(s) een bron van
inspiratie zijn.
“Het ambacht is een onmisbaar onderdeel van de Nederlandse economie. Met jou samen willen we
deze welverdiende erkenning voor het ambacht realiseren. Het CvAE heeft daarom als doel de kennis
rondom ambachtseconomie te delen en de kracht, kwaliteit en het imago van jouw ambacht te verster-
ken”, aldus het CvAE.
Meer informatie:
www.cvae.nl“POP is vooruitstrevend, eigentijds, eigenzinnig en met heel veel passie ontwikkeld”, vertelt Jeroen Brands van
Sudac Hair & Beauty. “Kappers hoeven er niet bang voor te zijn dat consumenten de producten met hoge kortin-
gen op internet kopen, want wij bieden POP uitsluitend aan professionele kappers aan die over een KvK-nummer
beschikken. Zij mogen rekenen op een mooie marge en tegelijkertijd is POP door een vriendelijk prijsniveau
bereikbaar voor een brede doelgroep.”
“Bij de ontwikkeling van POP zijn geen concessies aan het kwaliteitsniveau
gedaan. De producten zijn door en door getest en zijn allemaal vrij van para-
benen. De huidige basislijn is zeer overzichtelijk en bestaat uit verschillende
shampoos, treatments en styling- en finishingproducten. Nieuwe producten zijn
in ontwikkeling en zullen het assortiment verder gaan versterken.”
“Het thema ‘mooiere mensen’ staat bij POP centraal. Onze passie voor het
mooier maken van mensen in combinatie met de exclusieve manier waarop het
merk in de markt wordt gezet maakt de salonverkoop voor kappers gemakkelij-
ker. De POP-adviseurs vertellen saloneigenaren graag alles over de mogelijkhe-
den om de salonomzet eenvoudig te verhogen en kunnen salonpersoneel laten
zien dat adviseren leuk kan zijn! Er zijn volop tools voorhanden om het merk in
iedere salon tot een succes te maken en ook is het mogelijk om een kennisma-
kingspakket te bestellen.”
Meer informatie: Sudac Hair & Beauty B.V., tel. 0545-721099,
www.perfectonpeople.nlSUDAC HAIR & BEAUTY B.V. INTRODUCEERT PERFECT ON PEOPLE (POP), EEN NIEUW
CARE- EN STYLINGMERK DAT EXCLUSIEF IS BEDOELD VOOR PROFESSIONELE KAPPERS
DIE EEN PASSIE HEBBEN VOOR HET BENADRUKKEN VAN DE NATUURLIJKE SCHOON-
HEID VAN HUN KLANTEN ÈN HEN EERLIJKE NEDERLANDSE PRODUCTEN WILLEN ADVI-
SEREN VOOR EEN EERLIJKE PRIJS.
POP
: EXCLUSIEF VOOR MOOIE
MENSEN MAKERS
D
E
K
A P P E R
N R
4 2 0 1 6 23