Previous Page  23 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 23 / 60 Next Page
Page Background

N

I E U W S

CVAE

BIEDT ONDERSTEUNING

BIJ DIVERSE KAPPERSZAKEN

WEET JIJ WAARMEE JE ALLEMAAL REKENING

MOET HOUDEN WANNEER JE EEN EIGEN

KAPPERSZAAK GAAT STARTEN? WAAR KUN

JE HET BESTE MEE BEGINNEN EN WAT MOET

JE ALLEMAAL REGELEN VOOR DE OPENING?

MET DEZE EN NOG VEEL MEER VRAGEN

KUN JE TERECHT BIJ HET CENTRUM VOOR

AMBACHTSECONOMIE (CVAE).

De online community helpt kappers met handige tools en nuttige informatie over zeer uiteenlopende

zaken. Zo kun je er bijvoorbeeld terecht wanneer je een kapperszaak opstart of wanneer je al onderne-

mer bent.

De kappersbranche heeft een eigen branchepagina waar je met een (gratis) account een ambachtstool-

kit kunt downloaden. Om iedereen optimaal te kunnen helpen, staat de website ook vol met ervaringen

van collega-kappers en wordt iedereen gestimuleerd om informatie met elkaar te delen. Het CvAE is er

namelijk van overtuigd dat ambachtsmannen en -vrouwen uit jouw (en andere) branche(s) een bron van

inspiratie zijn.

“Het ambacht is een onmisbaar onderdeel van de Nederlandse economie. Met jou samen willen we

deze welverdiende erkenning voor het ambacht realiseren. Het CvAE heeft daarom als doel de kennis

rondom ambachtseconomie te delen en de kracht, kwaliteit en het imago van jouw ambacht te verster-

ken”, aldus het CvAE.

Meer informatie:

www.cvae.nl

“POP is vooruitstrevend, eigentijds, eigenzinnig en met heel veel passie ontwikkeld”, vertelt Jeroen Brands van

Sudac Hair & Beauty. “Kappers hoeven er niet bang voor te zijn dat consumenten de producten met hoge kortin-

gen op internet kopen, want wij bieden POP uitsluitend aan professionele kappers aan die over een KvK-nummer

beschikken. Zij mogen rekenen op een mooie marge en tegelijkertijd is POP door een vriendelijk prijsniveau

bereikbaar voor een brede doelgroep.”

“Bij de ontwikkeling van POP zijn geen concessies aan het kwaliteitsniveau

gedaan. De producten zijn door en door getest en zijn allemaal vrij van para-

benen. De huidige basislijn is zeer overzichtelijk en bestaat uit verschillende

shampoos, treatments en styling- en finishingproducten. Nieuwe producten zijn

in ontwikkeling en zullen het assortiment verder gaan versterken.”

“Het thema ‘mooiere mensen’ staat bij POP centraal. Onze passie voor het

mooier maken van mensen in combinatie met de exclusieve manier waarop het

merk in de markt wordt gezet maakt de salonverkoop voor kappers gemakkelij-

ker. De POP-adviseurs vertellen saloneigenaren graag alles over de mogelijkhe-

den om de salonomzet eenvoudig te verhogen en kunnen salonpersoneel laten

zien dat adviseren leuk kan zijn! Er zijn volop tools voorhanden om het merk in

iedere salon tot een succes te maken en ook is het mogelijk om een kennisma-

kingspakket te bestellen.”

Meer informatie: Sudac Hair & Beauty B.V., tel. 0545-721099,

www.perfectonpeople.nl

SUDAC HAIR & BEAUTY B.V. INTRODUCEERT PERFECT ON PEOPLE (POP), EEN NIEUW

CARE- EN STYLINGMERK DAT EXCLUSIEF IS BEDOELD VOOR PROFESSIONELE KAPPERS

DIE EEN PASSIE HEBBEN VOOR HET BENADRUKKEN VAN DE NATUURLIJKE SCHOON-

HEID VAN HUN KLANTEN ÈN HEN EERLIJKE NEDERLANDSE PRODUCTEN WILLEN ADVI-

SEREN VOOR EEN EERLIJKE PRIJS.

POP

: EXCLUSIEF VOOR MOOIE

MENSEN MAKERS

D

E

K

A P P E R

N R

4 2 0 1 6 23