Online De Kapper nr 4 2019

D e K a p p e r n r 4 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 34 'THE MAKING OF A HAIR TATTOO' VAN HANS BEERS Hans Beers is altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen. Zijn nieuwe collectie 'The making of a Hair Tattoo' was zo’n uitdaging. Hans Beers vertelt: “Ik had enkele malen iets gezien met een volledig geschoren patroon over het hele hoofd. Ik had ook wel eens zoiets gedaan, maar dan slechts op een gedeelte van het hoofd.” P. 10 INTERVIEW LISAP BENELUX BV Marco Masolijn is sinds 1996 directeur van Lisap Benelux BV en sinds het begin van dit jaar ook de trotse eigenaar van DCM Benelux. Met zijn zelfstandig ondernemerschap ging op zijn 27 e een lang gekoesterde droom in vervulling. We spraken met Marco over zijn carrièrepad, zijn passie voor zijn bedrijf en de toekomstplannen van Lisap Benelux BV. P. 19 ILLUMINATED COLORS VAN WELLA PROFESSIONALS Er is een nieuwe, mondiale trend te zien waarin mensen zich afkeren van uniforme, dekkende kleurresultaten en waarin ze kleuringen met twee schakeringen en dieptes in hun haar omarmen. Wella Professionals interpreteert deze trend door nieuwe onderscheidende en verschillende kleurnuances in het haar aan te brengen. P. 20 COVERSTORY SLIMKNIPPEN We ontmoeten de mannen van Slimknippen in een mooie, verbouwde spoorwegloods in Utrecht, waar allemaal jonge ondernemers aan het werk zijn. We kennen Slimknippen intussen als aanbieder van abonnementen voor kappers, maar wat doen ze nog meer en wat drijft ze? 19 10 34

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4