Previous Page  54 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 54 / 120 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

1 2 0 1 6

54

H

A L L

O F

F

R A M E S

Hans Goudezeune werkt al jaren in de optiek. Hij begon als zelfstandig agent

bij Silhouette om vervolgens jaren als zelfstandig agent bij Lindberg te werken

voor België, Luxemburg en Noord Frankrijk. Hoewel hij zich als een vis in het

water voelde bij het Deense optiekbedrijf, bleef het altijd zijn droom en passie

om ooit voor zichzelf te beginnen. “Ik heb ontzettend veel geleerd bij Lindberg,

ik had mij geen betere leerschool kunnen wensen, maar ik ben nu 46 en wilde

de stap gaan wagen. Omdat ik geloof in een tegengeluid voor de zelfstandige

opticien met een verfrissend platform. Een visie die ik nu in de praktijk kan

brengen.”

Het aanspreekpunt bij Goudezeune voor de Nederlandse markt is salesma-

nager Jan Hamerijck die we natuurlijk kennen van zijn tienjarige carrière bij

ProDesign. “Ik geloofde direct in de visie van Goudezeune ‘Growth Architects’

omdat het een manier van samenwerken betreft die gebaseerd is op wederzijds

vertrouwen. Daarom richt ik mij met veel passie en toewijding op de lancering

van Goudezeune op de Nederlandse markt.”

‘GROWTH ARCHITECTS’

De aanpak van Goudezeune ‘Growth Architects’ gaat volgens Hans

Goudezeune verder dan de gemiddelde distributeur in de markt. “We werken

met een internationaal netwerk van lokale agenten, met één gemeenschap-

EEN NIEUW BEDRIJF DAT U KAN ONTMOETEN TIJDENS DE HALL OF

FRAMES IS GOUDEZEUNE ‘GROWTH ARCHITECTS’. EEN VERFRISSEND

BEDRIJF UIT BELGIË DAT MET EEN EIGEN INTERNATIONALE VISIE EN

DOELSTELLING DE HUIDIGE OPTIEKMARKT BETREEDT. “WIJ BENADEREN

DE MARKT OP ONZE EIGEN MANIER” VERTELT EIGENAAR EN OPRICH-

TER HANS GOUDEZEUNE. “WIJ GELOVEN DAT ZAKENDOEN GAAT

OVER GROEIEN. CIJFERMATIG GROEIEN, MAAR OOK ALS INDIVIDU,

ALS ORGANISATIE EN ALS TEAM. WIJ GELOVEN DAT DIE GROEI OVERAL

GEVONDEN KAN WORDEN: HET GAAT EROM DE MOGELIJKHEDEN TE

ZIEN OM WERELDWIJD RELEVANTE CONNECTIES TE MAKEN TUSSEN

ORGANISATIES EN DE CONSUMENT. HET GAAT OVER EEN PERFECTE

KOOPERVARING AANBIEDEN AAN DE KLANT, MET TOCH DE JUISTE DOSIS

MENSELIJKE FLAIR. IN EEN GEGLOBALISEERDE ECONOMIE, IS HET VER-

SCHIL MAKEN MOEILIJKER DAN OOIT. WIJ HELPEN U OM HET VERSCHIL

TE MAKEN; WIJ HELPEN U GROEIEN. DOOR ALLE VASTE BEDRIJFSPROCES-

SEN ZOVEEL MOGELIJK TE DIGITALISEREN KRIJGEN AL ONZE MEDEWER-

KERS DE RUIMTE OM VOOR DE OPTICIEN TIJD VRIJ TE MAKEN OP HET

MOMENT DAT WIJ SAMEN MET DE OPTICIEN ECHT HET VERSCHIL KUN-

NEN MAKEN NAAR ONZE EINDCONSUMENT TOE. DIGITALISEREN DOEN

WIJ MET BEHULP VAN DE AMERIKAANSE CLOUD BASED SOFTWARE

NETSUITE. VERMAARDE BEDRIJVEN ALS GOPRO, AMERICAN EXPRESS

TRAVEL, SHAZAM E.A. HEBBEN AL DE STAP GEWAAGD NAAR DIT ULTIEME

EN FLEXIBELE IT-PLATFORM. VOOR DE IMPLEMENTATIE VAN HET SOFTWARE

PAKKET DOEN WE EEN BEROEP OP DIENSTEN VAN DELOITTE CONSUL-

TANCY.”

Goudezeune

EEN

FRISSE MANIER VAN ZAKENDOEN

MET

‘Growth Architects’

Hans Goudezeune

Jan Hamerijck