B
u n d e l i n g
v a n
k r a c h t e n
Op het hoofdkantoor van EyeCare in Heemskerk loopt directeur Rob Tokkie enthousiast langs de teke-
ningen en foto’s van de nieuwe inrichting van de winkels. Ondertussen swipet hij razendsnel door een
presentatie van de nieuwe huisstijl. Tot hij bij het nieuwe logo komt. Met een grote glimlach vertelt hij
dat de naam EyeCare in combinatie met het beeldmerk tot stand is gekomen met de hulp van klanten.
Via een grootschalig onderzoek bij klanten en “niet” klanten werd gevraagd naar hun mening.
Die klantgerichtheid is trouwens kenmerkend voor de onderneming. Klanten beoordelen de winkels
van EyeCare steevast met het cijfer 8,4 voor service, kwaliteit en kijkoplossingen.
HELDER & BETROUWBAAR BAKEN
Volgens de directie is de toevoeging van de naam EyeCare een direct gevolg van de ontwikkelingen
in de markt. Directie: “Steeds vaker zien wij mensen die zich afvragen waar zij terecht kunnen voor
goede oogzorg. Het aanbod van opticiens en brillenwinkels is in de afgelopen jaren verder toegeno-
men. Ook online bieden steeds meer partijen een vorm van zorg aan of producten. Zo kun je al een
bril kopen van € 29,- maar ook van € 999,-. De meeste mensen vinden hun ogen en uitstraling enorm
belangrijk maar vinden het moeilijk te bepalen wat een écht goede opticien is. Voor hen wil EyeCare
een helder en betrouwbaar baken zijn.
WAT MERKEN DE KLANTEN VAN DE NIEUWE NAAM EYECARE?
De rest van het jaar trekt EyeCare uit om alle winkels te voorzien van een nieuwe uitstraling. De
eerste winkel waar de naam EyeCare wordt toegevoegd is de succesvolle Brilservice vestiging in
Amstelveen. Directie: “Klanten zullen echt een ‘wow’-ervaring krijgen wanneer ze in een nieuwe
winkel binnenstappen”. Buitenkant, interieur, beeldmateriaal in de winkel... overal is aan gedacht.
Klanten moeten zich straks nog meer thuis voelen en geïnspireerd worden door de nieuwste innova-
ties.
Persoonlijke aandacht, deskundige zorg en uitstekende service, dat is waar EyeCare voor staat. Bij
EyeCare werken gediplomeerde opticiens, contactlensspecialisten en optometristen en wordt voldaan
aan de eisen van het NUVO-keurmerk.
Voor aanvullende informatie:
Eyecare
Tel. +31 (0)251 268075
NIEUWE NAAM IN OPTIEK NEDERLAND
BIEDT KLANTEN HET BESTE VOOR HUN OGEN
BINNENKORT VERBINDEN VIER
IJZERSTERKE MERKEN IN DE
OPTIEKBRANCHE HUN KRACHTEN
ONDER ÉÉN NIEUWE NAAM:
EYECARE. MET DEZE ONTWIKKE-
LING WILLEN BRILSERVICE, OOG
& BRIL, OCCHIALI EN ED KRIEK
OPTIEK RICHTING HUN KLANTEN
NOG DUIDELIJKER MAKEN WAAR
ZIJ VOOR STAAN. VOOR HET
EINDE VAN DIT JAAR MOETEN
ALLE 34 WINKELS IN EEN NIEUW
JASJE ZIJN GESTOKEN.
DE DIRECTIE VAN EYECARE
MAAKT GEEN GEHEIMEN VAN DE
AMBITIES: “WIJ WILLEN ALLEEN
HET ALLERBESTE VOOR DE OGEN
VAN ONZE KLANTEN.”
D
e
O
p t i c i e n
n r
2 2 0 1 7
98