De Opticien nr 2-2022 Online

D e O p t i c i e n n r 2 2 0 2 2 12 HET AMBACHT VAN DEZE BRIL KOMT TOT UITING IN ELK DETAIL. FIJN AFGERONDE RANDEN EN HOMOGENE OVERGANGEN BEPALEN HET KARAKTER VAN DEZE MASSIEVEN ONTWERPEN. VIERKANTE KLINKNAGELKOPPEN, DIE DE Ö-PUNTEN SYMBOLISEREN, VERBINDEN DE HOOGWAARDIGE SCHARNIERDELEN MET HET ACETAAT - EEN MOOI DETAIL. JE KUNT LETTERLIJK DE PASSIE ERACHTER VOELEN EN DE GEUR VAN VERS GEPOLIJST ACETAAT RUIKEN. DE MYOPIE-FEITEN SPREKEN VOOR ZICH: ÉÉN OP DE VIER KINDEREN HEEFT MYOPIE EN HET AANTAL EN DE MATE NEEMT TOE 1 , VEEL OUDERS ZIJN NIET OP DE HOOGTE OVER MYOPIE EN DE CONSEQUENTIES VOOR HET KIND NU EN OP LATERE LEEFTIJD DE STERKSTE TOENAME VAN MYOPIE VINDT MEESTAL PLAATS TUSSEN DE 6 EN 17 JAAR 2 . DAAROM WIL COOPERVISION SPECIALTY EYECARE OPNIEUW EXTRA AANDACHT GEVEN AAN DE OGEN VAN KINDEREN TIJDENS DE LANDELIJKE KINDER OOGCHECKWEKEN. IN APRIL VINDT DE VIJFDE EDITIE PLAATS, WAARBIJ ZE OUDERS EN VERZORGERSWEER OPROEPEN OM EEN OOGCHECK TE LATEN DOEN BIJ HUN KIND BIJ EEN MYOPIE MANAGEMENT EXPERT. DIT IS EEN LAAGDREMPELIGE, MAAR UITERST BELANGRIJKE OPROEP. K o r t n i e u w s Aan het einde wordt elke bril veredeld met de naam van de polijstmachine in goud. Het keurmerk van Götti voor het fijnste vakmanschap. De retro vormen zijn verkrijgbaar in donkere klassieke tinten. Van zwartgrijs, rookgroen tot Atlantisch blauw en mosgroen. Meer informatie: Optical Agency Tel. +31 (0)6- 12232913 www.gotti.ch Een oogcheck zou een terugkerende routine moeten zijn zoals de periodieke tandartscontrole. Bijziendheid kan zo eerder worden herkend én kan er eerder actie worden ondernomen. Deze campagne vindt in Nederland en Vlaanderen plaats, online via social media en met ondersteunend instore- materiaal. Dit keer in een vernieuwd jasje. NIEUWE ACETAAT MODELLEN HANLON EN HEINS VAN GÖTTI DOE MEE MET DE KINDER OOGCHECKWEKEN IN VERNIEUWDE STIJL IN APRIL 2022 VRAAG NU ALVAST GRATIS PAKKET AAN CooperVision Specialty EyeCare ondersteunt de Kinder OogCheckWeken met een uitgebreid pakket aan marketingmaterialen. Denk aan online uitingen, banners, vlaggen, materiaal voor in de winkel, zoals posters. Vanaf nu kunnen Myopie Management Experts (MME’s) hun Kinder OogCheckWeken pakket reserveren in MyProcornea (news.myprocornea.com/oogcheckweken) . Dit pakket zit vol handige promotiematerialen en tools voor in en buiten de praktijk in de vernieuwde stijl. De MME’s kunnen kiezen voor een compleet marketingpakket of het bestaande pakket aanvullen met leuke, losse materialen. Op de OogCheckWeken-pagina vind je meer informatie: www.coopervisionsec.nl/oogcheckweken-ecp Voor vragen kunnen MME’s terecht bij hun Accountmanager. Daarnaast is het team van CooperVision Specialty EyeCare bereikbaar via cs.bnl@coopervisionsec.com of +31(0)313-677677. Referenties 1 NOS. Kwart 13-jarigen bijziend, onderzoekers waarschuwen voor telefoongebruik. Jun, 2018. 2 Morgan P. Is Myopia Control the Next Contact Lens Revolution? The Optician 2016.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4