De Opticien nr. 3 2014 - page 28

de opticien
28
Kidoko biedt meisjes en jongens
van acht tot twaalf jaar de mogelijk-
heid om er stijlvol uit te zien en
zich als een volwassene te voelen.
De modellen zijn vervaardigd uit
acetaat en metaal en verkrijgbaar
in allerlei vormen en leuke kleuren.
Ze zijn origineel met goede details
en geen miniatuur-versie van de vol-
wassen bestsellers. Daarnaast bevat-
ten ze vernieuwde lenzen en zijn ze
technisch aangepast aan de morfolo-
gie van de gezichten van kinderen.
De brillen zijn schattige, kleine sie-
raden gemaakt van metaal en hon-
derd procent Mazzucchelli acetaat,
made in Italy. Ze zijn verkrijgbaar in
zoete kleuren en hebben een chic en
leuk ontwerp van in-house designer
David Beddok.
Het is een geweldig alternatief voor
kinderen die zichzelf niet zien als
stereotype prinsessen of helden en
op zoek zijn naar een bril waarmee
ze opvallen tussen hun vrienden.
Het motto van Kidoko is ‘het verschil
maken’ en dat kan wat het merk
betreft niet vroeg genoeg beginnen.
Het model ‘kidQueen’ is verkrijg-
baar in vier kleuren: ‘Ecaille sur
Prune’, ‘Violet sur Parme’, ‘Ecaille
sur Rose’ en ‘Rouge pourpre sur
Rouge Vif’. Het model ‘kidKing’ is
verkrijgbaar in vier kleuren: ‘Noir’,
‘Ecaille sur Bleu ciel’, ‘Degrade de
bleus sur Bleu marine’en ‘Violet sur
Parme’.
Voor aanvullende informatie:
OKO Eyewear Group
Wouter Kris Bos
(Sales agent Nederland en België)
Tel. +31 (0)6 20 03 19 61
O
K O
E
Y E W E A R
G
R O E P
L A N C E E R T
N I E U W E
K
I D O K O
-
M O D E L L E N
De Oko Eyewear Groep verwelkomt twee nieuwe releases van het kindermerk
Kidoko. De twee monturen zijn gemaakt van acetaat en omcirkeld met metaal
die de drager laat voelen als een koning of koningin. God save the kidQueen
en God save the kidKing!
KidKing: ‘Ecaille sur Bleu ciel’
Kidqueen: ‘Violet sur Parme’
Frank van Rijk, van RvR Retailspecialisten gaat nog een stap verder. “Beleving
alleen is niet genoeg! Sleutelwoorden voor een goede onderneming in het
midden en hogere segment zijn authenticiteit en loyaliteit. Zeker in een tijd
waar steeds meer online verkopen plaats vinden. Consumenten kunnen wereld-
wijd terecht bij verschillende aanbieders. Denk alleen al aan het gigantische
marktaandeel dat online aanbieders in de schoenenbranche hebben veroverd.
Gelukkig is dat in de optiekwereld nog niet het geval. Kijk daarom als onder-
nemer vooral naar je eigen positionering en zoek de kwaliteit om je daarmee te
onderscheiden.”
Eyevinci deelt graag kennis. Kennis delen zij onder andere via webinars. Deze
webinars zitten boordevol praktische tips en informatie, duren meestal één uur
en zijn voor iedereen gratis toegankelijk.
Webinar ‘hoe shopt de consument in 2020’, maandag 2 juni, 19:30 uur.
Deze nieuwe tijd vraagt om een nieuw soort ondernemerschap. Twee des-
kundigen, Frank van Rijk van RvR retailspecialisten en Dick van der Niet van
NotJustVision, delen hun kennis tijdens de webinar ‘hoe shopt de consument
in 2020’ op maandag 2 juni om 19.30 uur. Zij scannen het retailonderzoek
2020 en geven hun visie op het toekomstperspectief van ondernemers binnen
de optiekbranche.
Het webinar gaat in op de volgende onderwerpen:
• Hoe shopt de consument in de toekomst?
• De uitkomst van het Retail2020 onderzoek
• Wat interesseert de consument nu echt?
• Storytelling, wat vertelt u uw klant?
• Storytelling brengt het verhaal van onderzoek, merk en apparatuur tot leven
Interesse? Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar:
Om ondernemers op de toekomst voor te bereiden hebben retail-specialisten
en academici onderzocht hoe het koopgedrag van de consument er uit zal gaan
zien in het jaar 2020. De uitkomst van dit onderzoek is dat er meer beleving
moet komen om de consument te boeien.
Het nieuwe ondernemen
E
Y E V I N C I
D E E L T
G R A A G
K E N N I S
Save the kidQueen en the kidKing
1...,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27 29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,...78
Powered by FlippingBook