De Opticien nr. 3 2014 - page 24

de opticien
24
Volgens Dutz gaan we een kleurrijke
zomer tegemoet! Met felle, span-
nende kleurencombinaties en stoere
patronen zijn kids de helden en hel-
dinnen van het schoolplein.
Voor stoere jongens is er de utility
look: voor bikkels die avontuurlijk
zijn ingesteld en niets liever doen
dan ravotten en op verkenning uit-
gaan. Uiteraard met een montuur dat
tegen een stootje kan. De Dutz Kidz
camouflage lijn (model DK117) is
daar een mooi voorbeeld van.
Voor de meiden - onze toekomstige
fashionista’s - zijn er monturen in
fruity kleuren. De kleurcombinaties
zijn speelser dan ooit, met een Dutz-
montuur worden the girls candies
om te zien! Dutz Eyewear: Let’s
make the world look so Dutz!
Voor aanvullende informatie:
Dutz Eyewear B.V.
Tel: +31 (0)73 6440366
E
E N
E I G E NW I J Z E
V O L W A S S E N
L O O K
Kinderen hebben tegenwoordig al
vroeg een goed ontwikkelde en eigen
stijl, ze weten precies wat ze willen;
een eigenwijze volwassen look! Niet
zo gek natuurlijk, ze worden dage-
lijks overspoeld met inspirerende
voorbeelden via Twitter, Instagram
of Facebook. De zomercollectie van
Dutz Kidz zit bomvol volwassen
kidslooks en biedt een ruime en
kleurrijke keuze aan coole monturen
die tegen een stootje kunnen.
‘You’re in the army now’ – met Dutz Kidz
Over Dutz Eyewear B.V.
Dutz Eyewear BV is gevestigd in Rosmalen en is Nederlands brutaalste
brillenmerk. Sinds de oprichting in 2005 is het bedrijf uitgegroeid tot
een succesvolle onderneming met een wereldwijd netwerk van 23 distri-
buteurs. De filosofie van Dutz is dat ‘het kopen van een bril een feestje
moet zijn’. Het team van elf enthousiaste en gedreven medewerkers zorgt
er dan ook dagelijks voor dat Dutz een eerlijke, betrouwbare en service-
gerichte partner is voor opticiens en distributeurs. Zeg je Dutz, dan zeg je
commercieel, laagdrempelig, kwalitatief en betrouwbaar, een organisatie
met een ongekend hoge servicegraad richting klanten en partners.
Dutz maakt de stap van een standaard bril naar een modische bril door
aparte, kleurrijke details op een subtiele manier toe te voegen: vaak ver-
werkt aan de binnenzijde van de bril en soms ook aan de buitenkant. Een
apart dessin, trendy vormen, afwijkend kleurgebruik… Iedere bril heeft
een ‘knipoog’, zonder dat die knipoog direct opvalt. Daarmee wordt de
laagdrempeligheid waar Dutz én Nederland om bekend staan behouden.
Dutz maakt een modieuze bril voor iedereen bereikbaar. En met iedereen
bedoelt Dutz dan ook iedereen. Daarom is de collectie zeer breed en
gericht op mannen, vrouwen en kinderen, van 8 tot 88 jaar. Van dames-
en herenmodellen tot een uniseks-collectie, een kindercollectie en een
collectie voor trendy tieners. Want, ‘’everybody can be so Dutz!”
1...,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,...78
Powered by FlippingBook