D
E
O
P T I C I E N
N R
3 2 0 1 6
44
T
E R U G B L I K
LET’S GROW
TOGETHER
MET
COOPERVISION
TIJDENS DE SUCCESVOLLE ZESDE EDITIE VAN HET
NEDERLANDSE CONTACTLENS CONGRES NCC
STOND HET THEMA ‘GET IN CHARGE’ CENTRAAL,
DAT OP VERSCHILLENDE MANIEREN INGEVULD WERD.
CONTACTLENZENBEDRIJF COOPERVISION BIJVOOR-
BEELD, SLAAGDE ERIN OM DE BEZOEKERS DUIDELIJK
TE MAKEN HOE DE COOPERVISION PRODUCTEN EN
DIENSTEN KUNNEN BIJDRAGEN OM IN DE EIGEN
PRAKTIJK ‘IN CHARGE’ TE ZIJN. ER WERD DAARBIJ
VOORAL AANDACHT BESTEED AAN HET UITGEBREIDE
SILICONE HYDROGEL LENS-PORTFOLIO MET MYDAY
®
,
CLARITI
®
EN BIOFINITY
®
. BEZOEKERS KONDEN ZICH
OOK VERMAKEN MET EEN DOWNHILL FIETS ETAPPE
IN EEN VIRTUELE WERELD EN EEN VIRTUAL REALITY
TOUR DOOR HET COOPERVISION DISTRIBUTIECEN-
TRUM IN LUIK.
Naast het brede gamma aan lenzenvloeistoffen en de pas geïntroduceerde silicone hydrogel
lenzen, werd ook CooperVision advantage onder de aandacht gebracht om verder ‘in charge’
te zijn. Het serviceprogramma heeft als thema ‘Let’s grow together’ en is door CooperVision
ontwikkeld om klanten te helpen bij het behalen van hun bedrijfsdoelstelling. Met het
Training & Development-programma, de Optiexpert, de Mystery Shopper of EyeCare Prime
staat er een breed programma aan diensten ter beschikking voor de verschillende uitdagingen
van een optiekzaak.
Voor het congres had CooperVision drie befaamde sprekers uitgenodigd, onder wie Nathan
Efron, Pete Kollbaum en Arthur Back.