De Opticien nr3 2021 Online

D e O p t i c i e n n r 3 2 0 2 1 4 I n h o u d P. 10 INTERVIEW Hippe designs, jarenlange optiekervaring en een heldere visie, samen vormen ze het fundament van BBIG. “Wat de basis van het succes is geweest in de afgelopen jaren? Het feit dat wij kinderen net zo serieus nemen als volwassenen is een belangrijke factor. Daarnaast luisteren we naar onze klanten én de markt”, aldus Rob Bresser, bedenker, initiatiefnemer en eigenaar van BBIG. We gaan met Rob in gesprek over de recente ontwikkelingen bij BBIG en over het merk AndNowMe, dat hij in 2019 op de Nederlandse markt introduceerde. P. 16 COVERSTORY Essilor ontwikkelt levensverbeterende zichtoplossingen, aangepast aan de persoonlijke behoeften van de drager en staat bekend om zijn innovaties. Twee gerenommeerde innovaties van Essilor zijn het baanbrekende oogmeetproces AVA™ en de geavanceerde Visioffice-systemen. We gaan in gesprek met Edward Tjoeng en Rene Velzen, Trainers bij Essilor Benelux, over deze innovaties. P. 22 RODENSTOCK Als eerbetoon aan Frank Sinatra en zijn epische stijl bracht Rodenstock eind vorig jaar het legendarische “Senator” montuur terug in een gelimiteerde collectie. De collectie is vernoemd naar één van Franks grootste hits, My Way. Zo’n 85 partners zijn actief met deze My Way-collectie aan de slag gegaan. 10 P. 59 BLIEK OPTIEK Ongeveer negen jaar geleden kwam Chayenne de Waard-Van Meeuwen in aanraking met het optiekvak. Een ‘match made in heaven’ kun je wel stellen, want haar passie voor optiek is alleen maar groter geworden. Sinds 6 april is ze eigenaresse van haar eigen optiekzaak, genaamd Bliek Optiek in Gorinchem. We gaan met Chayenne in gesprek over haar nieuwe zaak. 16 59

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4