De Opticien nr3-2022 Online

D e O p t i c i e n n r 3 2 0 2 2 12 T e r u g b l i k INSPIRERENDE ESSILORLUXOTTICADAYS OP ZONDAG 24 EN MAANDAG 25 APRIL VONDEN DE ESSILORLUXOTTICADAYS PLAATS IN THE GARDEN OF AMSTERDAM IN AALSMEERDERBRUG. EEN INSPIRERENDE LOCATIE, WAAR DE BEZOEKERS ZICH KONDEN VERHEUGEN OP DE NIEUWSTE ESSILOR-INNOVATIES EN LUXOTTICA-MERKEN. MAAR BOVENAL WAS HET DE EERSTE KEER DAT DE TWEE BEDRIJVEN ZO DUIDELIJK SAMEN NAAR BUITEN TRADEN IN NEDERLAND. NIET VOOR NIETS OPENDE NICO SMITS, COMMERCIAL DIRECTEUR ESSILOR NEDERLAND DE PLENAIRE SESSIE SAMEN MET ZIJN COLLEGA TOINE ZANDKAMP, HEAD OF INDEPENDENTS BENELUX VAN LUXOTTICA. DE TWEE HEREN LIETEN WETEN BLIJ TE ZIJN SAMEN OP HET PODIUM TE STAAN. BOVENDIEN DEELDEN ZE HUN GEZAMENLIJKE VISIE OP DE TOEKOMST. “WIJ ZIJN ALS TWEE INNOVATIEVE BEDRIJVEN SAMENGEGAAN EN DAT MOET UITEINDELIJK OOK VOORDELEN GAAN OPLEVEREN VOOR U, ONZE OPTICIENS.” FRANCO FERRANTE, NORTH EUROPE VICE PRESIDENT WHOLESALE, KWAM SPECIAAL OVER VOOR HET ESSILORLUXOTTICA EVENT OM DEZE GEZAMENLIJKE VISIE TE PRESENTEREN. Tijdens de plenaire sessie kwamen ook het Essilor Experts Programma en het Luxottica Reward Programma aan bod. Maar ook het nieuwe NeyezPay, een oogzorg- en brilabonnement werd besproken. Met NeyezPay bieden we elke brildrager hoogwaardige oogzorg en kijkoplossingen aan in de vorm van een abonnement aangeboden door Essilor Experts. Tijdens de pilot testen we onder andere de stappen die de consument moet nemen, het persoonlijke dashboard voor de opticien en beantwoorden we de meest gestelde vragen van de consumenten en de opticiens. We hopen vanaf september NeyezPay voor iedereen beschikbaar te stellen. Naast de twee losstaande partner programma’s is er ook een korte introductie gegeven over het gezamenlijke EssilorLuxottica partnerprogramma dat binnenkort gelanceerd zal worden. Naast de gezamenlijke sessie was er genoeg ruimte om alle collecties en noviteiten van EssilorLuxottica te bekijken en kennis mee te maken. De locatie was bovendien erg inspirerend. In een grote kas met werkelijk overal planten stonden alle merken mooi opgesteld, van de eigen merken Ray-Ban en Oakley, tot de chique lifestyle labels als Chanel en Oliver Peoples en het uitgebreide glasprogramma van met onder andere Stellest™ Brillenglazen en natuurlijk Varilux en Eyezen. Tel daar het lekkere eten en drinken bij op en u zult begrijpen dat er een ongedwongen en fijne sfeer werd gecreëerd voor de bezoekers. Meer informatie: EssilorLuxottica Tel. +31 (0)316 580 580 (Essilor CS) www.essilorluxottica.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4