Previous Page  40 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 40 / 120 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

4 2 0 1 5

40

I

N T E R V I E W

Odé is onlangs een samenwerking aangegaan met Subtiel, een jong media-

bedrijf dat een video gemaakt heeft voor het brillenmerk Tree Spectacles

uit Italië. De Opticien is benieuwd naar wat een mediabedrijf als Subtiel zo

vernieuwend maakt, wat de toegevoegde waarde hiervan is voor een bedrijf

als Odé en hoe de samenwerking tot stand is gekomen.

Het medialandschap verandert en hiermee ook de rol van video. Subtiel is

een jong en onderscheidend mediabureau dat helpt met het opzetten van

services als video’s en videomarketing. Zij geloven in de kracht van video,

omdat er tegenwoordig volgens het bedrijf een overload aan geschreven

informatie bestaat terwijl mensen steeds minder tijd hebben om alles te

lezen. Het gebruik van video bevordert de vindbaarheid via zoekmachines,

het aantal bezoekers en het vertrouwen en de betrokkenheid van het publiek.

Binnen de video’s van Subtiel staan vernieuwing, passie en beleving centraal.

Wij spraken met de oprichter van Subtiel, Kanish Thavapalasingam.

Hoe bent u met Odé in contact gekomen?

“Dit is via-via gegaan. Odé zocht een bedrijf dat een video kon maken om de

klanten van Tree Spectacles kennis te laten maken met het verhaal achter de

bril. Hierbij moest vooral de nadruk liggen op de ambachtelijkheid van het

productieproces. We zijn toen voor deze video speciaal naar het plaatsje in

Italië gegaan waar de brillen gemaakt worden.”

Waarom denkt u dat Odé en Subtiel zo goed bij elkaar passen?

“Odé is voor Subtiel een erg fijne klant. Enerzijds wisten ze heel goed wat ze

wilden toen ze ons contacteerden, maar anderzijds stonden ze ook zeer open

voor onze vooruitstrevende ideeën en werkwijze.”

“Een video van één minuut

is gelijk aan 1,8 miljoen

woorden.”

i l teat ro del

Od

é

s

0162

40 4

0

70

s

i nfo@

od

e -

f ram

es

.n

l

A

D V E R T E N T I E