Previous Page  94 / 132 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 94 / 132 Next Page
Page Background

ONTSPANNEN OP WEG

In een markt waar prijs leidend lijkt te zijn, is het van groot belang uzelf te onder-

scheiden van de concurrentie. Voor een klantreis geldt daarom hetzelfde als voor op

vakantie gaan: een goed georganiseerde reis betekent dat u ontspannen op weg gaat.

“Wij helpen u graag de reis zo ontspannen mogelijk te maken voor uw klant. Dat

doen we met trainingen, verkoopondersteunende tools en andere diensten binnen ons

Uneyeted-programma. Klanten willen namelijk niet alleen goede dienstverlening, maar

ook verrast worden tijdens hun klantreis”, aldus Sebastiaan de Jong, General Manager

Essilor Nederland.

ALL ABOARD: DE KLANTREIS VAN ESSILOR

De klantreis van Essilor kent een aantal routes en bezienswaardigheden. We zetten ze

graag voor u op een rijtje.

ORIËNTATIE

De klantreis begint eigenlijk al voordat de klant bij u in de winkel staat. Maar dat is

natuurlijk wel waar u de klant wil hebben. Essilor ondersteunt haar Uneyeted-leden

met verschillende marketingstrategieën en campagnes om oriënterende klanten naar

hun winkel te leiden. “We helpen met uw online aanwezigheid, organiseren landelijke

reclamecampagnes en hebben bijpassende pakketten om deze zichtbaar te maken in

uw winkel.”

ANAMNESE & OOGMETING

Gaat de klant met u op reis? Mooi! Eerste halte: anamnese en oogmeting. Laat de klant

echt vakmanschap ervaren met de geavanceerde apparatuur van O’Max Instruments.

Essilor geeft trainingen in het gebruik ervan. Zo weet u zeker dat u nauwkeurig meet en

u uw klant de beste kijkoplossing biedt die past bij zijn behoeften.

MONTUURKEUZE

De montuurkeuze is voor de klant uiteraard erg belangrijk. Dit najaar ondersteunt

Essilor u daarin extra met nieuwe trainingen van Nelleke Mulder; Basis kleuradvies en

de Briltraining. “Ook introduceren we Société des Lunetiers. De klant kan kiezen uit

D

E

O

P T I C I E N

N R

4 2 0 1 6

94

ALLES VOOR EEN

ONVERGETELIJKE

KLANTREIS

VANAF HET EERSTE MOMENT DAT EEN CONSUMENT BESEFT

DAT HIJ OF ZIJ EEN BRIL OF CONTACTLENZEN NODIG HEEFT,

TOT HET MOMENT VAN AANKOOP: HET IS EEN HELE REIS

DIE DE KLANT AFLEGT. EÉN DIE AL BEGINT NOG VOORDAT

DE KLANT BIJ U IN DE WINKEL STAAT EN WAAR OOK NOG

EENS VELE BESTEMMINGEN MOGELIJK ZIJN. HOE ZORGT

U DAT DE KLANT BIJ U IN DE WINKEL KOMT EN NIET KIEST

VOOR EEN CONCURRENT? EN HOE KRIJGT U EEN TEVREDEN

KLANT DIE OPNIEUW DE REIS MET U AANGAAT? ESSILORS

FILOSOFIE: BIED DE CONSUMENT DE BEST MOGELIJKE KLANT-

REIS IN UW WINKEL. EEN VIJF STERREN ERVARING WAARBIJ

HET UW KLANT AAN NIETS ONTBREEKT.

G

L A Z E N