De Opticien nr6-2020 Online

D e O p t i c i e n n r 6 2 0 2 0 5 PAG. 72 BOULIS OPTIEK Sam Boulis heeft in oktober zijn gloednieuwe optiekzaak Boulis Optiek in Nieuw- Vennep geopend. Na 22 jaar franchise ondernemer te zijn geweest, besloot hij particulier verder te gaan. En de bewoners van Nieuw-Vennep zijn daar maar wat blij mee. Niet alleen is hij een gerespecteerd opticien in het Noord-Hollandse dorp, hij kent daarnaast iedereen en zij kennen hem. Sam Boulis is een betrokken dorpsgenoot en bovenal een vakman waarbij alles draait om goed zicht en tevreden klanten. PAG. 24 LINNEWEEVER VIERT 50-JARIG JUBILEUM! De verhalen achter de merken op een bijzondere manier overbrengen, daar is optiekzaak Linneweever uniek in. En dat al maar liefst vijftig jaar. “De kwaliteit van ons werk, de sfeer in onze winkel, de collecties die we met zorg uitzoeken en natuurlijk een ongeëvenaarde service zorgen ervoor dat het bedrijf een succes is geworden”, aldus eigenaar Ernest Linneweever. Ernest nam de zaak in 2003 over van zijn vader. We gaan met hem in gesprek over dit bijzondere jubileum. 72 24 PAG. 50 EEN EFFICIËNTERE WORKFLOW MET DE ESSILOR KLANTREIS 2.0 Het doel van de Essilor klantreis is eenvoudig: consumenten naar de winkel leiden en in de winkel een zo hoog mogelijke waarde creëren. Sinds de introductie van de Essilor klantreis in 2016 vertelt Essilor hoe de verschillende tools en stappen een bijdrage leveren aan het realiseren van deze doelstelling. Nu is de klantreis vernieuwd en introduceert Essilor de klantreis 2.0, waarbij de tools gekoppeld zijn en een efficiëntere workflow wordt gerealiseerd. We spraken daarom met Sophie Marcks-van Erp van Essilor over de introductie en Janine Hoving-Hilbrands van Bij Maarten uit Emmen over hun eerste ervaring met de Klantreis 2.0.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4