Hoordetail nr1-2024 Online

HOORDETAIL NR 1 2024 44 AUDIOLOGIE MARATHON Boei, bind, behoud Aan het einde van de ochtend gingen de deelnemers in groepen uit elkaar om aan workshops deel te nemen, die werden georganiseerd door verschillende leveranciers. Na de lunch vond de tweede workshopronde plaats, waarna Niels van den Akker (Marketing Consultant bij Loyalty Lab) en Demelza Rapmund (Optitrade) vertelden hoe je je klanten kan boeien, binden en behouden. “Als je de gemiddelde audicien vraagt hoe zijn of haar klantreis eruitziet, dan ontvang je vaak het antwoord: met een intake, aanpassing, proefperiode, eindcontrole en doei”, gaven ze aan. “Maar voor de klant is de reis veel langer. De klant gaat eerst op zoek naar informatie en moet de weg naar jouw winkel vinden. En na een positieve ervaring, waarin jij met jouw kennis, ervaring en passie de klant hebt geholpen, zoekt de klant naar geborgenheid. Het kennen van je klanten is dus een must en persoonlijke aandacht is daarbij essentieel om je klant te boeien, binden en behouden.” Muzikaal spreker Nicolaas Duin sloot dit jaar feestelijk af met zijn lezing ‘Ritme van Verandering’. Hij zocht de verbinding op door middel van live muziek. Muziek is volgens hem een mooie metafoor, omdat vrijwel iedereen er affiniteit mee heeft. In zijn presentatie vertaalde hij inzichten uit de muziek naar de werkvloer. De gepassioneerde Duin vertelde vol energie hoe je meer uit je werkdag kunt halen en liet vanaf zijn piano letterlijk horen hoe samenwerking in een organisatie klinkt. Kortom, er kan worden teruggeblikt op een editie vol inspirerende sessies en een informele en huiselijke sfeer. De bezoekers werden ondergedompeld in een positieve energie, waarbij enkele enthousiaste deelnemers de ambiance treffend beschreven als "Mooie stands, zonder dat je echt de stand 'op' hoeft, want dit is vaak een drempel" en "Knusse opstelling van leverancier-standjes. Goeie sfeer zo!". De organisatie is trots op de jubileumeditie van de Optitrade Audiologie Marathon. "Samen met de leveranciers en de bezoekers hebben we er een succesvolle editie van gemaakt. Het was een zeer geslaagde dag waar vernieuwing en passie centraal stonden", aldus de organisatie. Meer informatie: Optitrade Retailgroep Tel. +31 (0)30 634 31 32 info@optritrade.nl www.optitrade.nl MET EEN OVERWELDIGENDE DEELNAME VAN LEVERANCIERS EN AUDICIENS EN EEN OVERVLOED AAN POSITIEVE ENERGIE WAS DE 2024-EDITIE EEN BELANGRIJK MOMENT IN HET DELEN VAN KENNIS EN HET BEVORDEREN VAN GEMEENSCHAP BINNEN DE AUDIOLOGIE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4