Hoordetail nr2 2019 online

H o o r d e t a i l n r 2 2 0 1 9 28 L a n c e r i n g KLANTBELEVING STAAT CENTRAAL IN LANCERING DISCOVER-PLATFORM VAN Unitron: Fit. Love. Go . HET ZAL DE MENSEN NIET ONTGAAN ZIJN DAT HOORTOESTEL- LEVERANCIER UNITRON HET AFGELOPEN JAAR WAT KOERS- WIJZIGINGEN HEEFT GEMAAKT. ZO MAAKTE DE BRANCHE ACHT MAANDEN GELEDEN KENNIS MET DENNIS SCHREVEN ALS DE NIEUWE SALES DIRECTOR BENELUX BIJ UNITRON. DAARNAAST ZIJN DE UITSTRALING EN DE WEBSITE VAN HET MERK OPGEFRIST, EN HEEFT UNITRON GROTE BETROKKENHEID GETOOND DOOR MET DE AUDICIEN MEE TE DENKEN OVER EEN NIEUWE INVULLING VAN DE HOORZORG WAARIN KLANTBELEVING CENTRAAL STAAT. IN DEZE VERNIEUWDE WERKWIJZE,GENAAMD FLEX™, WORDT INGEZOOMD OP DE VERANDERENDE CONSUMENT. OF ZOALS UNITRON DEZE (FICTIEVE) KLANT NOEMT: ALEX, EEN VIJFTIG- PLUSSER DIE VOLOP IN HET LEVEN STAAT EN MEEGAAT MET DE TIJD. OM DEZE FLEXIBELE HOORZORG IN DE PRAKTIJK MOGELIJK TE MAKEN, LANCEERDE UNITRON OP 17 JUNI 2019 HET NIEUWE DISCOVER-PLATFORM. Geheel in stijl van het nieuwe platform, werd een groep hoorzorgprofessionals en pers ontvangen op een unieke – en onlangs geopende – locatie in Tilburg: Doloris, een surrealistisch doolhof met een prachtige rooftopbar met uitzicht over de stad. Na de gezellige lunch op het terras, nam het team van Unitron Benelux de aan- wezigen mee voor een interactieve middag vol workshops, onderverdeeld in de drie kenmerkende onderdelen van Discover: Fit. Love. Go. FLEXIBELE HOORZORG VOOR EEN NIEUWE, KRITISCHE DOELGROEP Alvorens de workshops van start gingen, nam Dennis Schreven het woord en sprak over de visie en werkwijze van Unitron, genaamd FLEX. Volgens Dennis is het FLEX-ecosysteem de oplossing voor de meest genoemde uitdagingen van de audicien. “Audiciens vragen zich af hoe ze nieuwe klanten naar de winkel kunnen treken en hoe zij zich het beste kunnen onderscheiden van de concurrentie. Het belangrijkste is dat je heel goed moet weten wie jouw doelgroep is. Unitron is ervan overtuigd dat een groot aantal jonge babyboomers de grootste nieuwe doelgroep van de audiciens wordt. En dit is een nieuw type klant. We hebben het over een uitgesproken generatie die minder prijsgevoelig is, maar wel snel en adequaat geholpen wil worden. Hij of zij is niet per se bang om ouder te worden, maar wil niet buiten de maatschappij vallen door bijvoorbeeld gehoorverlies. Eenmaal in het hoorzorgraject beland, wil hij of zij transparantie en keuzevrijheid. De grote vraag is: ‘Hoe gaat mijn service eruitzien om een klant als Alex zo goed mogelijk te helpen?’ Daarvoor hebben we FLEX bedacht”, aldus Dennis. Hoorzorgprofessionals testen de geluidskwaliteit van de hoortoestellen in een rumoerige omgeving

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4