Hoordetail nr 2 2023

HOORDETAIL NR 2 2023 35 “Als een combinatiewinkel de overstap maakt naar deze gecombineerde software, dan zorgen we ervoor dat er geen dubbele klanten meer in het systeem staan. Na de overstap kun je bij elke klant eenvoudig aanvinken of hij of zij klant is bij de opticien en/of bij de audicien. De audicien komt vervolgens via een handige button in het voor hun bekende AudicienAssist terecht voor hun metingen.” direct overzichtelijker is geworden voor optiek en audio. Ook handig voor de boekhouder, voor wie je de financiële rapportages gebundeld kan exporteren. Kortom, de professional bespaart uiteindelijk tijd. En die tijd hebben ze hard nodig voor hun klanten.” Hoe werkt overstappen? Zoals gezegd draaien er een aantal winkels op de combineerde software en is de meeste feedback inmiddels verwerkt om de puntjes op de i te zetten. Voor Acousoft en Ocuco is daarom het moment aangebroken om meer audiciensbedrijven kennis te laten maken met deze mogelijke efficiëntieslag in de winkel. “We zijn heel blij met deze unieke samenwerking van twee webbased applicaties. Het biedt de combinatiewinkel veiligheid, continuïteit en vooral gemak. Geïnteresseerde partijen kunnen bij ons aangeven of ze van deze mogelijkheid gebruik willen maken. We begeleiden de overstap en staan altijd klaar voor vragen”, aldus Wesley. “Voor de opticien verandert er eigenlijk niets. De audicien zal wel even wegwijs gemaakt moeten worden in ApolloCS, maar daar hebben we inmiddels een handige handleiding voor gemaakt”, verduidelijkt Patrick. “Audiciens weten mij wel te vinden als ze vragen hebben”, voegt Hans met een knipoog toe. Meer informatie: AcouSoft Tel. +31 (0)76-5012336 www.acousoft.nl Ocuco Benelux Tel. Wesley Weijdemuller: +31 (0)6-54993302 www.ocuco.com/nl WE BUNDELEN ONZE KRACHTEN EN GEVEN DE COMBINATIEWINKEL HET BESTE VAN BEIDE WERELDEN Eén klantenbestand en eenvoudig toegang tot AudicienAssist dus, maar er zijn volgens Hans meer voordelen die uit deze samenwerking vloeien. “Door de gecombineerde optiek- en audiogegevens kun je de klant gericht bedienen. Je filtert gemakkelijk welke informatie er naar de klant uitgaat, zoals in het geval van mailings en nieuwsbrieven.” Patrick voegt toe: “Bovendien is het gunstig dat je één gesloten administratie hebt die Wesley Weijdemüller, accountmanager bij Ocuco

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4