Hoordetail nr4-2022 Online

HOORDETAIL NR 4 2022 16 Terugblik mee hoe de kenmerkende titanium oorstukjes van Hörluchs bewerkt werden en hoe de beste oorafdrukken worden gemaakt. Ook vielen er mooie prijzen te winnen bij de dagelijkse loterij. Ook bij Dreve, eveneens een Duitse fabrikant van onder andere oorstukjes, gehoorbescherming en afdrukmaterialen, presenteerde op de beurs een nieuw product in het portfolio: de EARsleeve. Dit maatwerkproduct is speciaal ontwikkeld voor de perfecte fit van IHO hoortoestellen. Dreve zet hiermee in op de toenemende populariteit voor deze kleine hoortoestellen, die steeds meer doelen dienen dan alleen gehoorondersteuning. BALLETJE TRAPPEN De Duitse vakbeurs kwam als geroepen voor Widex, waar de nieuwe uitstraling van Widex Moment Sheer direct doorvertaald kon worden in een nieuwe, stijlvolle stand. Dat deze update van het portfolio onlangs bekroond werd met de Good Design Award, werd dan ook trots getoond. De Nederlandse delegatie toonde ons de nieuwe, strak vormgegeven TV Streamer en de nieuwste aanwinst van Widex: de SoundAssist. Op de hippe stand van Signia kon men meer te weten komen over de nieuwe functie in de app: MyWellbeing. Met deze aanvulling fungeert de app als een waardevol hulpmiddel om hoortoesteldragers aan te moedigen hun hoortoestellen consistenter te gebruiken en gezondheidsindicatoren met betrekking tot hun fysieke activiteit bij te houden. Dat welzijn hoog in het vaandel staat bij Signia blijkt uit het partnership dat het merk heeft met het Beierse voetbalteam SpVgg Greuther Fürth. Deze sportieve link was ook terug te zien op de stand, waar men zelf ook een virtueel balletje kon trappen en een voetbal mee naar huis kreeg. © EUHA/Foto Rechtnitz

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4