Previous Page  17 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 52 Next Page
Page Background

ZIET TOEKOMST IN

“Als enige modevakbeurs in België toont LingeriePRO dat het lokale karak-

ter ook één van de krachten is waarop de retailer zijn aandacht ten volle

moet op focussen. En dat doen de standhouders ook”, aldus Philippe Bracke.

“LingeriePRO is door de jaren heen in Europa bij leveranciers uitgegroeid tot

een beurs met veel feel good en business. De bezoekers zijn bijna uitsluitend

uit de Benelux afkomstig, maar bij de leveranciers, importeurs en agenten

wordt de landenlijst steeds uitgebreider.”

DE BELGISCHE BODYFASHIONBEURS LINGERIEPRO TRADEFAIR VINDT

OP 31 JANUARI EN 1 FEBRUARI 2016 PLAATS IN ANTWERPEN.

VOLGENS ORGANISATOR PHILIPPE BRACKE IS HET PERSOONLIJKE

CONTACT DAT DE RETAILERS TIJDENS DE BEURS HEBBEN, ÉÉN VAN

DE KRACHTEN VAN LINGERIEPRO.

LingeriePRO Tradefair

Foto Bart Vercammen, Copyright LingeriePRO

IN ANTWERPEN

FYSIEKE LINGERIEZAAK

HERFST/WINTERSEIZOEN

Het seizoen bepaalt volgens de organisator in grote mate de sfeer op

LingeriePRO. Tijdens de 31e editie van de beurs, zijn de collecties waarin

nacht- en ondergoed zich sterk profileren, ruim aanwezig. “Er zijn enkele

Benelux-primeurs, die ook voor het hele gezin een collectie hebben.”

AANBOD

“Het is een wintereditie, maar we verlangen eind januari al best naar de

lente en zomer. Verschillende exposanten spelen daar op in door nog bestel-

bare collecties of voorraad-programma’s aan te bieden voor onder andere

bad- en nachtmode”, aldus Philippe. “Het aanbod van beenmode-merken op

LingeriePRO is interessant, door nieuwkomers als Le Bourget en Max Mara,

maar ook de vertrouwde namen zoals Cette, Piere Mantoux, Black & Blanche,

Wolford en Kunert zijn te vinden op de lingeriebeurs.”

FULL HOUSE IN ANTWERPEN

Met 125 standhouders, waarvan vijftien nieuwkomers, is het opnieuw full

house in de Waagnatie Expo & Events te Antwerpen. De beurs is op beide

dagen van negen uur ’s ochtends tot zes uur ’s avonds te bezoeken. Het is de

uitgelezen kans om als bezoeker een professioneel en bewust toekomstplan uit

te stippelen en lingerie als de basis van alle mode verder te promoten en profi-

leren. “Volgens trendwatcher Herman Konings wordt de winkel meer en meer

een plaats waar fysieke en digitale ervaringen samenkomen”, vertelt Philippe.

Via de website

www.lingeriepro.be

kunnen bezoekers zich gratis inschrijven.

Meer informatie:

Pro-TradeGroup BVBA

Tel. +32 (0)475 285503

info@lingeriepro.be www.lingeriepro.be

B

E U R S N I E U W S

S

E C O N D

S

K I N

N R

1 2 0 1 6 17