secondskin online

S e c o n d S k i n n r 2 2 0 1 8 42 I n t e r v i e w DE MISSIE VAN VAN DE VELDE IS AL JARENLANG STERK EN CONSISTENT, NAMELIJK HET ZELFBEELD VAN VROUWEN VERSTERKEN MET MODIEUZE LINGERIE EN SERVICE IN DE WINKEL. OF MET ANDERE WOORDEN: ‘SHAPING THE BODIES AND MINDS OF WOMEN’. HOE DE BELGISCHE ONDERNEMING DEZE MISSIE NASTREEFT VERTELT CEO VAN VAN DE VELDE, ERWIN VAN LATHEM. SINDS 2017 GEEFT HIJ LEIDING AAN HET SUCCESVOLLE LINGERIEBEDRIJF. EEN TIJD WAARIN DE RETAIL EN DAARMEE OOK DE LINGERIEMARKT ZEKER NIET STIL HEEFT GEZETEN EN DE ONTWIKKELINGEN ELKAAR IN RAP TEMPO OPVOLGEN. HIJ VERTELT OVER DE HUIDIGE POSITIE VAN VAN DE VELDE, DE TOEKOMSTPLANNEN EN DE EVOLUTIES IN DE MARKT. VAN DE VELDE KIEST VOOR ‘OMNICHANNEL’ STRATEGIE RONDOM PRODUCTERVARING IN DE WINKEL

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4