Second Skin nr 2-2021 Online Editie

S e c o n d S k i n n r 2 2 0 2 1 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW Op 8 mei 2020 nam Annique van der Zande het merk SAPPH over. Sinds dag één is er sprake van een nieuwe koers, en dat werpt zijn vruchten af. We gaan met Annique in gesprek over de veranderingen die hebben plaatsgevonden in het afgelopen jaar en over de visie van het merk. P. 13 SELMARK Na een lange periode van vrijetijdskleding, is het tijd om je aantrekkelijk en sexy te voelen. Kant komt naar voren als een belangrijk element voor de lente/zomer van 2022 en voegt vrouwelijkheid toe aan de nieuwe Selmark-collecties. P. 16 COVERSTORY Anita heeft de afgelopen periode allesbehalve stilgezeten. Zo introduceert het merk extravagante retrostyles binnen de badcollectie van Anita Since 1886 en zien we intense kleuren, expressieve prints en sportieve silhouetten bij de badcollectie van de Anita Care-lijn. Bij Rosa Faia staat het zomerse thema Urban Beaches centraal. 10 P. 23 INTERVIEW NATURANA Middenin de eerste lockdown stapte Evi Vandenzaval als CEO binnen bij het familiebedrijf Naturana. Een periode die wordt gekenmerkt door modernisering en veranderingen. Wat die veranderingen precies zijn, vertelt Evi in een gesprek met de redactie van vaktijdschrift Second Skin. 13 23

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4