Previous Page  10 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 10 / 100 Next Page
Page Background

I

n t e r v i e w

D

e

O

p t i c i e n

n r

2 2 0 1 7

10

TOM KOOL EN ED POS STARTEN OP 1 APRIL 2012 LUNOR NEDERLAND EN DAT BETEKENT DAT ZIJ HUN VIJFJARIG JUBILEUM BEREIKT HEBBEN.

DE TWEE HEREN EN HUN ASSISTENTE ANTOINETTE SPREKEN WE DAAROM OP HET KANTOOR IN DELFT, VAN WAARUIT HEEL NEDERLAND

VAN LUNOR BRILLEN VOORZIEN WORDT. LUNOR ZELF VIERDE AFGELOPEN JAAR HET 25 JARIG JUBILEUM EN DUS MOGEN WE MET ZEKERHEID

ZEGGEN DAT LUNOR EEN EXCLUSIEVE EN GERESPECTEERDE SPELER IS IN DE WERELDWIJDE OPTIEKBRANCHE. TOM EN ED STEKEN – ZOALS

WE DE HEREN KENNEN – ENTHOUSIAST VAN WAL:

“Ik wil niet zeggen dat we met onvoorbedachte rade Lunor

Nederland gestart zijn, maar toen Click Company (waar Lunor was

ondergebracht) plotseling failliet ging hebben Tom en ik elkaar

aangekeken en nog dezelfde dag zijn we in de auto gestapt naar

het hoofdkantoor van Lunor. We werkten al fijn samen bij Click

Company en zagen een samenwerking met elkaar wel zitten. Ook

waren we allebei groot fan van Lunor en dus hebben wij de stoute

schoenen aangetrokken en zijn we met het bedrijf om de tafel gaan

zitten.”

Tom: “Nu vijf jaar later hebben we geen minuut spijt gehad van

deze beslissing en hebben we onze eigen visie kunnen volgen.

Ten eerste zijn we juist naar minder dealers gegaan en hebben we

bewust voor de zelfstandige opticien gekozen. We willen met de

opticiens waar we mee samenwerken een goede relatie opbouwen

en hen eveneens exclusiviteit geven. We zijn dan ook geen bedrijf

die voor de korte termijn gaat, maar juist op de lange termijn doe-

len willen realiseren. Kortom, minder klanten, meer commitment.

We kiezen te allen tijde voor kwaliteit.”

Ed: “De visie past ook bij Lunor. Lunor is een authentiek merk,

waarbij ik de slogan ‘Als je maar lang genoeg normaal blijft, word

je vanzelf bijzonder’ meer dan van toepassing vind. We zitten in

de lift met Lunor. We zijn niet in de makkelijkste tijd gestart met

ons bedrijf maar hebben altijd een mooie groei kunnen realiseren.

Dit kan omdat Lunor bij haar waarde blijft. Het is een authentiek

product.”

“LUNOR IS EEN AUTHENTIEK

MERK, WAARBIJ DE SLOGAN

‘ALS JE MAAR LANG GENOEG

NORMAAL BLIJFT, WORD JE

VANZELF BIJZONDER’ VAN

TOEPASSING IS.”