Previous Page  98 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 98 / 100 Next Page
Page Background

B

u n d e l i n g

v a n

k r a c h t e n

Op het hoofdkantoor van EyeCare in Heemskerk loopt directeur Rob Tokkie enthousiast langs de teke-

ningen en foto’s van de nieuwe inrichting van de winkels. Ondertussen swipet hij razendsnel door een

presentatie van de nieuwe huisstijl. Tot hij bij het nieuwe logo komt. Met een grote glimlach vertelt hij

dat de naam EyeCare in combinatie met het beeldmerk tot stand is gekomen met de hulp van klanten.

Via een grootschalig onderzoek bij klanten en “niet” klanten werd gevraagd naar hun mening.

Die klantgerichtheid is trouwens kenmerkend voor de onderneming. Klanten beoordelen de winkels

van EyeCare steevast met het cijfer 8,4 voor service, kwaliteit en kijkoplossingen.

HELDER & BETROUWBAAR BAKEN

Volgens de directie is de toevoeging van de naam EyeCare een direct gevolg van de ontwikkelingen

in de markt. Directie: “Steeds vaker zien wij mensen die zich afvragen waar zij terecht kunnen voor

goede oogzorg. Het aanbod van opticiens en brillenwinkels is in de afgelopen jaren verder toegeno-

men. Ook online bieden steeds meer partijen een vorm van zorg aan of producten. Zo kun je al een

bril kopen van € 29,- maar ook van € 999,-. De meeste mensen vinden hun ogen en uitstraling enorm

belangrijk maar vinden het moeilijk te bepalen wat een écht goede opticien is. Voor hen wil EyeCare

een helder en betrouwbaar baken zijn.

WAT MERKEN DE KLANTEN VAN DE NIEUWE NAAM EYECARE?

De rest van het jaar trekt EyeCare uit om alle winkels te voorzien van een nieuwe uitstraling. De

eerste winkel waar de naam EyeCare wordt toegevoegd is de succesvolle Brilservice vestiging in

Amstelveen. Directie: “Klanten zullen echt een ‘wow’-ervaring krijgen wanneer ze in een nieuwe

winkel binnenstappen”. Buitenkant, interieur, beeldmateriaal in de winkel... overal is aan gedacht.

Klanten moeten zich straks nog meer thuis voelen en geïnspireerd worden door de nieuwste innova-

ties.

Persoonlijke aandacht, deskundige zorg en uitstekende service, dat is waar EyeCare voor staat. Bij

EyeCare werken gediplomeerde opticiens, contactlensspecialisten en optometristen en wordt voldaan

aan de eisen van het NUVO-keurmerk.

Voor aanvullende informatie:

Eyecare

Tel. +31 (0)251 268075

NIEUWE NAAM IN OPTIEK NEDERLAND

BIEDT KLANTEN HET BESTE VOOR HUN OGEN

BINNENKORT VERBINDEN VIER

IJZERSTERKE MERKEN IN DE

OPTIEKBRANCHE HUN KRACHTEN

ONDER ÉÉN NIEUWE NAAM:

EYECARE. MET DEZE ONTWIKKE-

LING WILLEN BRILSERVICE, OOG

& BRIL, OCCHIALI EN ED KRIEK

OPTIEK RICHTING HUN KLANTEN

NOG DUIDELIJKER MAKEN WAAR

ZIJ VOOR STAAN. VOOR HET

EINDE VAN DIT JAAR MOETEN

ALLE 34 WINKELS IN EEN NIEUW

JASJE ZIJN GESTOKEN.

DE DIRECTIE VAN EYECARE

MAAKT GEEN GEHEIMEN VAN DE

AMBITIES: “WIJ WILLEN ALLEEN

HET ALLERBESTE VOOR DE OGEN

VAN ONZE KLANTEN.”

D

e

O

p t i c i e n

n r

2 2 0 1 7

98