D
E
B
E A U T Y S A L O N
N R
2 2 0 1 6
39
BEAUTYSPOT.NLDe beursvloer was onderverdeeld in drie verschillende hallen: Skin, Body
en Styling. De belangrijkste reden voor een bezoek was om op de hoogte te
blijven van nieuwe product- en brancheontwikkelingen. Inspiratie opdoen en
inkopen doen werd als tweede en derde reden genoemd, blijkt uit een onder-
zoek van de organisatie.
Het inhoudelijke programma bood veel inspiratie. Spreker Dr. David Njoo
praatte de professional bij over rode vlekken in het gezicht. Hanny Roskamp
had een krachtige boodschap over haar natuurlijke alternatieven voor botox.
En de bekende blogster Anna Nooshin vertelde alles over het ‘blogger zijn’.
BLOGGERS CHOICE AWARD
Vijf bekende beautybloggers Anna Nooshin, Laura Ponticorvo, Serena Verbon,
An Knook en Theo Knoop gingen op de eerste beursdag langs de deelnemers
om zich te laten informeren over de nieuwste producten. Zij kozen Surgaring
Cane ontharingspasta van Caroline Cosmetics tot meest innovatieve product
op de
Beautyspot.nltrade edition.
NAGELSTUDIO BATTLE
Beginnende en gevorderde nagelstylisten gingen op zaterdag 9 en zondag
10 april de strijd met elkaar aan tijdens de Nationale Nagelstudio Battle. Er
vonden vier battles plaats, twee op zaterdag en twee op zondag. De winnaars
van zaterdag waren: Studio Stylish (gelpolish) en Nagelstudio Ellen (Acryl).
Op zondag won Debbie Hehanussa allebei de battles, zowel voor gelpolish
als acryl.
Op 10 en 11 september staat
Beautyspot.nllive edition op de planning. De
data voor de trade edition voor volgend jaar staan ook al vast, deze vindt op
25, 26 en 27 maart 2017 plaats.
Meer informatie:
Jaarbeurs /
Beautyspot.nltrade edition
www.beautyspot.nlRUIM 9100 BEAUTYPROFESSIONALS
BEZOCHTEN TUSSEN 9 EN 11 APRIL DE
BEAUTYSPOT.NLTRADE EDITION. HIER
MAAKTEN ZIJ KENNIS MET DE NIEUWSTE
TRENDS EN PRODUCTEN OP BEAUTYGEBIED.
DE COMBINATIE MET MASSAGEDAGEN,
BEYOND BEAUTY EN HEALTH & HEALING
DIE GELIJKTIJDIG PLAATSVONDEN, MAAKTE
VAN DE JAARBEURS HET TONEEL VAN HET
MEEST GEVARIEERDE VAKEVENT VOOR
BEAUTYPROFESSIONALS VAN NEDERLAND.
N
A B E S C H O U W I N G
VEELZIJDIGE
TRADE EDITION
IN UTRECHT