E
V E N T
De uitnodiging voor het evene-
ment gaf weinig prijs over deze
speciale jubileumdag. Het pro-
gramma bleef tot aan 9 juni dan
ook geheim. Eenmaal aangeko-
men, bleek het theater omgeto-
verd te zijn tot een feestlocatie
waarin alles tot in de puntjes
geregeld was. Haparko wilde
met dit surprise-event terugblik-
ken op het succes van Malu
Wilz en vooruitkijken naar de
toekomst van dit luxe cosmeti-
camerk.
Leerzaam
Het feestelijke jubileum werd gevierd met een uitgebreid en gevarieerd pro-
gramma. Na een korte introductie van Hester van Hattem over de snelle groei
van Haparko, werd ook managing director van Malu Wilz Claudia Steinberger
op het podium geroepen. Zij beschreef in het kort waar Malu Wilz voor staat en
gaf het publiek de gelegenheid vragen te stellen over de toekomst van het merk.
Vervolgens werd schoonheidsspecialiste en onderneemster Helga van Maren
aangekondigd om een lezing te geven over de ondernemersvaardigheden die
een schoonheidsspecialist moet beheersen om succesvol te zijn. Van Maren
liet het publiek zien hoe schoonheidsspecialisten de juiste doelgroep kunnen
kiezen, valkuilen kunnen omzeilen en welke kansen zij moeten grijpen.
Een positief gevoel
Na een korte koffiepauze was het tijd voor een spannende show met een aan-
tal grote roofvogels. De link tussen roofvogels en schoonheidsspecialisten lijkt
minder vergezocht dan de meesten denken. Roofvogeltrainer Fares Boustanji
Haparko Cosmetics vierde dinsdag 9 juni het feestelijke jubileum van Malu
Wilz Beauté in Cultureel Centrum Cascade te Hendrik-Ido-Ambacht. De
hele dag stond in het teken van een kwart eeuw Malu Wilz in Nederland. Al
vanaf het begin is Haparko de Nederlandse leverancier van het exclusieve
Duitse merk. Oprichters Hester van Hattem en haar partner Cor van der
Lee werden op deze bijzondere dag extra in het zonnetje gezet.
Haparko
viert vijfentwintig jaar Malu Wilz in Nederland
D
E
B
E A U T Y S A L O N
N R
4 2 0 1 5
42