Previous Page  21 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 21 / 52 Next Page
Page Background

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

4 2 0 1 6

21

daar voeg ik nog graag aan toe dat onze ideeën natuurlijk absoluut niet tot in detail opgevolgd hoeven te worden. We

geven advies en delen onze kennis, maar uiteindelijk is het altijd de klant die bepaalt wat er gebeurt.”

WAAR IS HET ONTWERPTEAM GEVESTIGD?

“In Duitsland beschikt de Gharieni Group over een grafische afdeling. Deze verzorgt onder meer onze marketinguitin-

gen, maar ook de driedimensionale tekeningen waarmee we laten zien welke mogelijkheden er zijn. Een groot aantal

van deze tekeningen zijn opgenomen in de Gharieni-catalogus en het is ook met deze tekeningen waarmee we klanten

een definitieve presentatie van de salon geven. Aangezien het op de grafische afdeling in Duitsland op dit moment zeer

druk is, werken we ook regelmatig samen met externe tekenaars. In Amsterdam bijvoorbeeld zit een bureau waarmee

we graag en al geruime tijd samenwerken.”

KUN JE EEN VOORBEELD GEVEN VAN EEN PROJECT DAT RECENTELIJK IN NEDERLAND IS

OPGELEVERD?

“Begin juli is Chamonilla van Janny Jansen-Reurich geopend. Dit instituut in Vollenhove (bij Emmeloord,

red

.) richt zich

op huidverbetering en is voorzien van een prachtige nieuwe en functionele inrichting. Naast schoonheidssalons heeft

Gharieni Nederland ook gewerkt in opdracht van toonaangevende merken en organisaties, zoals Dermalogica, hannah,

Absolution, comfort zone, Babor Cosmetics, Maria Galland Benelux, QMS Medicosmetics, Environ, Klapp Cosmetics en

Premium Beauty Group. Verder hebben we in Nederland zo’n tachtig procent van alle grote en middelgrote thermen en

spa’s ingericht. Vooral het werken in opdracht van beautyleveranciers levert ons binnen de schoonheidsbranche veel aan-

dacht op. Het gebeurt regelmatig dat hieruit weer nieuwe opdrachten volgen. Hier voeg ik graag aan toe dat de grootte

van een onderneming geen invloed heeft ons streven naar een optimaal resultaat. Of het nu gaat om een multinational

of een eenmanszaak aan huis; bij Gharieni mag iedereen rekenen op professioneel advies en een serviceniveau zoals je

dat van een interieurspecialist uit het hogere segment mag verwachten.”

IN DE PRAKTIJK KIEZEN KLEINE EN MIDDELGROTE SALONS ER VAAK VOOR OM HET MEU-

BILAIR IN TE KOPEN EN DE VERDERE INRICHTING ZELF TE VERZORGEN OM KOSTEN TE

BESPAREN. HOE KIJKT U DAAR TEGENAAN?

“Turn key-projecten vergen een behoorlijke investering en uiteraard heb ik begrip voor alle ondernemers die aan een

bepaald budget gebonden zijn en dit niet willen overschrijden. Anderzijds ben ik van mening dat je als beauty profes-

sional niet succesvol kunt zijn wanneer je het meubilair in de ruimte plaatst en verder nergens over nadenkt. Ook salons

met een bescheiden budget adviseer ik dan ook om gebruik te maken van onze expertise. We delen deze kennis graag

en de toepassing hiervan kan voor de klant van grote toegevoegde waarde zijn.”

Meer informatie: Gharieni Nederland BV, tel. 0495-633036,

www.gharieni.nl

Routing, kleurstelling, verlichting, meubilairkeuze, de

positionering van elektra- en wateraansluitingen; voor

een mooie en functionele inrichting moeten deze en

vele andere elementen perfect op elkaar zijn afgestemd

GHARIENI NEDERLAND OP

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION

TIJDENS DE KOMENDE EDITIE VAN

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION IS GHARIENI NEDERLAND

PRESENT MET EEN RUIM OPGEZETTE STAND VAN HONDERD VIERKANTE METER.

BEURSBEZOEKERS ZIJN HIER VAN HARTE WELKOM OM KENNIS TE MAKEN MET HET UIT-

GEBREIDE GHARIENI-ASSORTIMENT EN ECHT TE ERVAREN WAT ER OP INTERIEURGEBIED

ALLEMAAL MOGELIJK IS. TIJDENS DE BEURSDAGEN ZIJN ER ACHT INRICHTINGSSPECIALIS-

TEN IN DE STAND AANWEZIG, WAARDOOR ER VOLOP MOGELIJKHEDEN ZIJN OM JE OP

EEN PERSOONLIJKE MANIER TE LATEN ADVISEREN. INSPIRATIE IS OOK VOORHANDEN IN

DE VORM VAN DE GHARIENI-CATALOGUS, DIE BESCHIKBAAR IS VOOR SALONEIGENAARS

MET (HER)INRICHTINGSPLANNEN.