B
E U R S N I E U W S
Hoe zorg je dat je als schoonheidsspecialiste je salon draaiende houdt én er
nog een fijne boterham mee kan verdienen? Hoe behoud je een dankbare
klantenkring, omdat je ze adviseert op een manier die resultaat biedt? Alle suc-
cesverhalen wijzen allemaal naar één ding: professionaliteit. Weten wat je doet
op alle vlakken.
Stand out from the crowd
“Niet alleen als het gaat om de behandeling en kennis van de huid, maar ook
als het gaat om bedrijfsvoering, marketing en de werkstoffen in producten.
Alleen dan kun je beloftes waarmaken naar je klanten”, aldus Frank. “Jezelf
voldoende blijven bijscholen via trainingen van leveranciers, het lezen van
Een dag investeren in de eigen professionaliteit op een ontspannen manier.
Nieuwe producten bekijken, inkopen doen bij leveranciers, bijpraten met
collega’s en kennis opdoen tijdens gratis seminars en workshops; de Beauty
Trade special belooft op 2, 3 en 4 april 2016 de moeite waard te zijn om
naar ’s Hertogenbosch af te reizen, aldus de organisatie. “De ambities zijn
hoog als het gaat om kwaliteit en professionaliteit en dat is precies wat de
branche nodig heeft”, laat Frank Slangen van de organisatie weten.
Voorjaarsbeurs Den Bosch
spoort
professionals beautybranche aan
D
E
B
E A U T Y S A L O N
N R
6 2 0 1 5
18
‘De Brabanthallen zijn het nieuwe decor
voor de onderdompeling in alles wat
het beauty-vak glans geeft’