Previous Page  70 / 116 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 70 / 116 Next Page
Page Background

D

e

J

u w e l i e r

n r

1 2 0 1 7

70

R

e p o r t a g e

NA JARENLANG ZOEKEN, PLANNEN, DROMEN EN

VOORAL HEEL HARD WERKEN WAS HET OP VRIJDAG 16

EN ZATERDAG 17 DECEMBER EINDELIJK ZOVER: KISH.

NL &

HORLOGEBAND.COM

OPENDE OP EEN NIEUWE

LOCATIE EEN NIEUW PAND. IN ZENDEREN HEEFT

ROGIER KOERSHUIS, DRIJVENDE KRACHT ACHTER KISH.

NL EN

HORLOGEBAND.COM,

SAMEN MET DE OPRICH-

TERS VAN

SPORTVOEDINGWEBSHOP.COM

EEN UNIEK

CONCEPT OPGEZET IN EEN BESTAAND PAND, WAAR-

MEE DRIE MANNEN VAN TWEE TOTAAL VERSCHILLENDE

BEDRIJVEN EEN GEZAMENLIJKE DROOM REALISEERDEN.

Rogier Koershuis kent u ongetwijfeld. Op nagenoeg elke beurs, elk event,

elke bijeenkomst en elke show is hij wel te vinden. Enorm actief dus, pas-

sievol pratend over zijn webshop en vol ambities. Ook wij komen Rogier

een paar keer per jaar tegen op diverse evenementen en altijd knopen we

een praatje aan. Daarom wisten wij al een beetje van zijn droom om een

fysieke winkel te realiseren die in het verlengde van zijn webshop kon

fungeren als meetingpoint en showroom voor de enorme collectie hor-

loges, horlogebanden en horlogeboxen die via

Kish.nl

en Horlogeband.

com te verkrijgen zijn. Wij waren dan ook niet verrast door de uitnodiging

om te komen kijken naar het resultaat, maar wel heel benieuwd wat deze

ondernemer pur sang ervan gemaakt had.

FYSIEKE WINKEL

In Zenderen heeft Rogier een immens pand op de kop weten te tikken van

maar liefst 4.000 m2. “Na jaren op zoek te zijn geweest naar de ultieme

locatie hebben we deze in Zenderen gevonden. Ik was op zoek naar een

locatie waar we naast het kantoor en magazijn ook een showroom konden

bouwen om alle producten te kunnen tonen. Veel mensen kopen online

vanwege het gemak, maar toch zijn er ook nog genoeg mensen die in een

fysieke winkel willen komen om aankopen te doen. Hen kunnen we nu

ook ontvangen.”

SPORTVOEDINGWEBSHOP.COM

Om de droom uit te laten komen heeft Rogier samen met zijn broer

Henk-Jan Koershuis en Gert Korblet van

SportvoedingWebshop.com

het pand gekocht en zelf helemaal verbouwd. “Dat we dit samen met

SportvoedingWebshop doen, ligt wellicht niet direct voor de hand, maar

er was al sprake van een samenwerking. Voor ons voelde dit goed. Wat we

hebben proberen te realiseren is een Experience Center creëren waarbij de

twee werelden van horloges en sportvoeding letterlijk bij elkaar komen.”

Driemannen,

twee bedrijven,

één droom

Rogier Koershuis in zijn nieuwe showroom