Previous Page  62 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 62 / 76 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

2 2 0 1 6

62

B

E U R S V E R S L A G

Inhorgenta

IS EN BLIJFT EEN

LEUKE BEURS

OM TE BEZOEKEN

INHORGENTA 2016 IS NAAR GROTE TEVREDENHEID VAN ORGANISATIE, EXPOSANTEN EN BEZOEKERS VERLOPEN. “WE ZIJN UITERMATE

TEVREDEN MET HET VERLOOP VAN INHORGENTA 2016”, ZEGT KLAUS DITTRICH, VOORZITTER EN CEO VAN DE MESSE MÜNCHEN IN EEN

KORTE REACTIE. IN TOTAAL WISTEN RUIM 26.000 BEZOEKERS UIT 75 LANDEN MÜNCHEN TE VINDEN EN 940 EXPOSANTEN UIT 33 LANDEN

NAMEN DEEL AAN INHORGENTA DIT JAAR, ONDER WIE EEN GROOT AANTAL NIEUWE EXPOSANTEN EN OOK NEDERLANDSE EXPOSANTEN.

WIJ VROEGEN EEN AANTAL VAN HEN NAAR HUN REACTIE OP DE DEELNAME AAN INHORGENTA 2016.

JÉH JEWELS

Elselien van Buuren van Jéh Jewels was alweer voor de derde keer aan-

wezig op Inhorgenta en geeft aan dat vooral de positieve stemming onder

bezoekers opviel. “Er was gewoon een betere stemming dan vorig jaar. Wij

kregen als merk ook hele leuke reacties. Onze stijl is onderscheidend en dat

is toch iets waar juweliers momenteel naar op zoek zijn. We hebben leuke

nieuwe klanten mogen verwelkomen uit Duitsland, Zweden en Oostenrijk.

Wat we hoorden is dat men minder op zoek is naar spaarsystemen – want

dat kennen ze wel – maar meer naar onderscheidende sieraden. Dan ben je

bij ons aan het goede adres.”

Net als de andere exposanten die wij gesproken hebben geeft Elselien ook

aan dat Inhorgenta een interessante beurs is voor Nederlandse juweliers om

te bezoeken. “Je krijgt namelijk heel veel te zien! Er is een enorm groot aan-

bod en je kunt als juwelier heel veel leuke dingen zien. Ben je op zoek naar

nieuwe verpakkingen? In Nederland vind je drie opties en op Inhorgenta

vind je zonder goed te zoeken meteen tien aanbieders. Daarnaast zijn er

interessante seminars. Inhorgenta is toegankelijk en je kunt er echt je hart

ophalen.”

Jéh Jewels toonde de onder-

scheidende sieraden tijdens

Inhorgenta

Jeanne Wessels

van MelanO

AUMENTUM

Klaas Klein van Aumentum is het met Elselien eens.

“Voor Nederlandse juweliers is het zeker een interes-

sante beurs, omdat er een groot aanbod is van sieraden

in de diverse segmenten. Wij wilden graag deelnemen

om nieuwe agenten en nieuwe Duitse/Oostenrijkse

klanten te zoeken en dat doel is geslaagd. Omdat

we ons te laat aangemeld hadden, was er geen plek

meer in Hall B2, waar we eigenlijk thuishoorden. We

moesten het dan ook doen met een kleine stand op de

sieradenafdeling tussen de aanbieders van machines.

Ondanks alles was er veel aanloop en belangstelling.

Volgend jaar huren we weer een stand, dus wij zien

veel perspectief.”