Previous Page  66 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 66 / 76 Next Page
Page Background

H

O R L O G E S

D

E

J

U W E L I E R

N R

2 2 0 1 6

66

DANIEL WELLINGTON

DAPPER 34

Daniel Wellington blijft verbazen en de groei is nog steeds ongeëvenaard.

Met een maandelijks bereik van dertig miljoen mensen is Daniel Wellington

het grootste horlogemerk op social media ter wereld. Op dit moment worden

de horloges in meer dan honderd landen verkocht en voor dit jaar voorziet

het bedrijf weer een verdubbeling van de omzet. De Dapper 34 is een mooie

toevoeging aan het assortiment en heeft een winkelverkoopprijs van € 179,-.

Meer informatie:

Orfac

Tel. 050-2110711

www.orfac.nl www.danielwellington.com

TIJDENS BASELWORLD PRESENTEERDE DANIEL WELLINGTON DE

ELEGANTE DAPPER 34 MM IN COMBINATIE MET DE NIEUWE

DURHAM HORLOGEBAND VAN RIJK AMERIKAANS LEER. DE

BESCHEIDEN MAAT, DIEPBLAUWE WIJZERS EN ROMEINSE CIJFERS

GEVEN DIT HORLOGE EEN ZEER CHIQUE UITSTRALING. NET ALS DE

CLASSIC MODELLEN IS DE DAPPER 34 EEN UNISEX HORLOGE.

OLIVIA BURTON

LAAT DE LENTE BLOEIEN

Het merk zal op korte termijn verkrijgbaar zijn van Amerika tot Japan. De

nieuwe lente collectie bestaat uit horloges met romantische ‘floral prints’, de

kleine Mini Wonderland en Modern Vintage T-bar. Allemaal in combinatie

met zachte pastelkleuren en daarmee helemaal in lijn met de laatste trends.

Meer informatie:

Orfac

Tel. 050-2110711

www.orfac.nl www.oliviaburton.com

DE VROUWELIJKE EN HERKENBARE HORLOGES VAN HET BRITSE

OLIVIA BURTON ZIJN IN NEDERLAND AL RAZEND POPULAIR, MAAR

OOK INTERNATIONAAL MAAKT HET MERK NU SNEL GROTE STAP-

PEN. EEN ECHTE SUCCES STORY, WANT TIJDENS BASELWORLD ONT-

VING OLIVIA BURTON BUITENGEWONE INTERESSE VAN INTERNATI-

ONALE DISTRIBUTEURS.