H
O R L O G E S
D
E
J
U W E L I E R
N R
2 2 0 1 6
66
DANIEL WELLINGTON
DAPPER 34
Daniel Wellington blijft verbazen en de groei is nog steeds ongeëvenaard.
Met een maandelijks bereik van dertig miljoen mensen is Daniel Wellington
het grootste horlogemerk op social media ter wereld. Op dit moment worden
de horloges in meer dan honderd landen verkocht en voor dit jaar voorziet
het bedrijf weer een verdubbeling van de omzet. De Dapper 34 is een mooie
toevoeging aan het assortiment en heeft een winkelverkoopprijs van € 179,-.
Meer informatie:
Orfac
Tel. 050-2110711
www.orfac.nl www.danielwellington.comTIJDENS BASELWORLD PRESENTEERDE DANIEL WELLINGTON DE
ELEGANTE DAPPER 34 MM IN COMBINATIE MET DE NIEUWE
DURHAM HORLOGEBAND VAN RIJK AMERIKAANS LEER. DE
BESCHEIDEN MAAT, DIEPBLAUWE WIJZERS EN ROMEINSE CIJFERS
GEVEN DIT HORLOGE EEN ZEER CHIQUE UITSTRALING. NET ALS DE
CLASSIC MODELLEN IS DE DAPPER 34 EEN UNISEX HORLOGE.
OLIVIA BURTON
LAAT DE LENTE BLOEIEN
Het merk zal op korte termijn verkrijgbaar zijn van Amerika tot Japan. De
nieuwe lente collectie bestaat uit horloges met romantische ‘floral prints’, de
kleine Mini Wonderland en Modern Vintage T-bar. Allemaal in combinatie
met zachte pastelkleuren en daarmee helemaal in lijn met de laatste trends.
Meer informatie:
Orfac
Tel. 050-2110711
www.orfac.nl www.oliviaburton.comDE VROUWELIJKE EN HERKENBARE HORLOGES VAN HET BRITSE
OLIVIA BURTON ZIJN IN NEDERLAND AL RAZEND POPULAIR, MAAR
OOK INTERNATIONAAL MAAKT HET MERK NU SNEL GROTE STAP-
PEN. EEN ECHTE SUCCES STORY, WANT TIJDENS BASELWORLD ONT-
VING OLIVIA BURTON BUITENGEWONE INTERESSE VAN INTERNATI-
ONALE DISTRIBUTEURS.