Previous Page  57 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 57 / 68 Next Page
Page Background

57

B

E U R S A A N K O N D I G I N G

D

E

J

U W E L I E R

N R

6 2 0 1 6

Ambiente

RICHT ZICH

NÓG NADRUKKELIJKER

OP

JUWELIERSBRANCHE

Net zoals Tendence geeft Ambiente een groot aantal leveranciers uit

verschillende branches voor consumentengoederen een platform om

zichzelf te profileren onder de vleugels van de thema’s ‘Giving’, ‘Living’

en ‘Dining’. Volgend jaar vindt Ambiente plaats van 10 tot en met 14

februari in de Messe Frankfurt.

TIME SQUARE

De groeiende vraag naar producten in de sieraden- en horlogebranche

heeft ervoor gezorgd dat ook Ambiente exposanten uit onze branche

een plek geeft om hun assortiment te tonen aan de bezoekers van de

grootste vakbeurs in Duitsland op het gebied van consumentengoede-

ren. Zo biedt Time Square ruimte aan bedrijven die zich hebben gespe-

cialiseerd in het aanbieden van design georiënteerde horloges. In de

Accessories & Jewellery hal 9.2 is Time Square te vinden, waar verder

dus veel aandacht is voor sieraden en accessoires.

Dat er meer en meer ingezet wordt op sieradenmerken en aanverwante

artikelen heeft alles te maken met de strategie vanuit de organisatie om

een nieuwe doelgroep aan te spreken. Waar de beurs vooral zich richt

op consumentengoederen, worden andere productgroepen zoals siera-

den en horloges dus blijkbaar meer en meer gevraagd door de bezoe-

kers van Ambiente.

Meer informatie over Tendence is te vinden op www.ambiente.mes-

sefrankfurt.com

of door contact op te nemen met Messe Benelux

Nederland, tel. 070-3114180

DE MESSE FRANKFURT WORDT STEEDS AANTREKKELIJKER VOOR JUWELIERS. NIET

ALLEEN TENDENCE WEET DE AANDACHT TE TREKKEN MET HET AANBOD IN SIERADEN

EN HORLOGES, ZEKER OOK AMBIENTE HEEFT EEN UITGEBREID AANTAL EXPOSANTEN

DIE ZICH RICHTEN OP DE JUWELIERSBRANCHE.