57
B
E U R S A A N K O N D I G I N G
D
E
J
U W E L I E R
N R
6 2 0 1 6
Ambiente
RICHT ZICH
NÓG NADRUKKELIJKER
OP
JUWELIERSBRANCHE
Net zoals Tendence geeft Ambiente een groot aantal leveranciers uit
verschillende branches voor consumentengoederen een platform om
zichzelf te profileren onder de vleugels van de thema’s ‘Giving’, ‘Living’
en ‘Dining’. Volgend jaar vindt Ambiente plaats van 10 tot en met 14
februari in de Messe Frankfurt.
TIME SQUARE
De groeiende vraag naar producten in de sieraden- en horlogebranche
heeft ervoor gezorgd dat ook Ambiente exposanten uit onze branche
een plek geeft om hun assortiment te tonen aan de bezoekers van de
grootste vakbeurs in Duitsland op het gebied van consumentengoede-
ren. Zo biedt Time Square ruimte aan bedrijven die zich hebben gespe-
cialiseerd in het aanbieden van design georiënteerde horloges. In de
Accessories & Jewellery hal 9.2 is Time Square te vinden, waar verder
dus veel aandacht is voor sieraden en accessoires.
Dat er meer en meer ingezet wordt op sieradenmerken en aanverwante
artikelen heeft alles te maken met de strategie vanuit de organisatie om
een nieuwe doelgroep aan te spreken. Waar de beurs vooral zich richt
op consumentengoederen, worden andere productgroepen zoals siera-
den en horloges dus blijkbaar meer en meer gevraagd door de bezoe-
kers van Ambiente.
Meer informatie over Tendence is te vinden op www.ambiente.mes-
sefrankfurt.comof door contact op te nemen met Messe Benelux
Nederland, tel. 070-3114180
DE MESSE FRANKFURT WORDT STEEDS AANTREKKELIJKER VOOR JUWELIERS. NIET
ALLEEN TENDENCE WEET DE AANDACHT TE TREKKEN MET HET AANBOD IN SIERADEN
EN HORLOGES, ZEKER OOK AMBIENTE HEEFT EEN UITGEBREID AANTAL EXPOSANTEN
DIE ZICH RICHTEN OP DE JUWELIERSBRANCHE.