Previous Page  39 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 39 / 68 Next Page
Page Background

E

V E N E M E N T

IN NEDERLAND HEEFT HET FRANSE KAPPERSMERK RENE FURTERER EEN BIJZONDERE MARKTPOSITIE. ZO KAN HET AANTAL SALONS DAT MET

RENE FURTERER WERKT ZEKER NOG VERDER GROEIEN, MAAR IS HET TEGELIJKERTIJD ZO DAT DE HUIDIGE RENE FURTERER-KAPPERS VAAK

REGELRECHTE FANS ZIJN EN HET MERK IN VEEL GEVALLEN AL JARENLANG TROUW ZIJN. TIENTALLEN VAN DEZE KAPPERS WAREN MEDIO

MAART TE GAST IN NOORDWIJK AAN ZEE, WAAR DE NIEUWSTE ONTWIKKELINGEN BIJ HET MERK WERDEN GEPRESENTEERD.

RENE FURTERER-FANS

KOMEN SAMEN IN NOORDWIJK

Voor het event had Rene Furterer flink uitgepakt. Zo was

gekozen voor het prachtige ‘Hotel van Oranje’ aan Noordwijk

aan Zee, werd er een culinaire lunch verzorgd en stond er een

presentatie van Wolfgang Peppmeier op het programma.

De nieuwste ontwikkelingen werden gepresenteerd door

educator/accountmanager Rianne Brouwer en Anne-Marie

Mercier, Business Manager bij Pierre-Fabre Benelux. Centraal

in hun presentatie stond de lancering van de nieuwe verzor-

gingslijnen Lumicia en Naturia.

Wat bij Lumicia direct in het oog springt, zijn de zeer vrou-

welijke roze verpakkingen en de nadruk op luxueuze verzor-

ging op natuurlijke basis. Dit laatste geldt zeker ook voor de

Naturia-lijn die herkenbaar is aan lichtgroene verpakkingen en

die gebaseerd is op extracten van mint, basilicum en karwij.

Belangrijk om te vermelden is ook dat voor beide nieuwe lij-

nen verzorgingsrituelen zijn ontwikkeld, die afgestemd kunnen

worden op de wensen en behoeftes van de individuele klant.

Tot slot werd in Noordwijk de aandacht gevestigd op het

tweede weekend van september, wanneer er in Parijs een groot

internationaal Rene Furterer-event wordt gehouden. Op het

programma staan onder meer workshops, trendpresentaties en

een gala-avond die bezocht gaat worden door Rene Furterer-

kappers uit heel Europa.

Meer informatie:

Pierre Fabre Benelux

Tel. +32 (0)2 556 49 50

www.renefurterer.com

D

E

K

A P P E R

N R

2 2 0 1 6 39