E
V E N E M E N T
IN NEDERLAND HEEFT HET FRANSE KAPPERSMERK RENE FURTERER EEN BIJZONDERE MARKTPOSITIE. ZO KAN HET AANTAL SALONS DAT MET
RENE FURTERER WERKT ZEKER NOG VERDER GROEIEN, MAAR IS HET TEGELIJKERTIJD ZO DAT DE HUIDIGE RENE FURTERER-KAPPERS VAAK
REGELRECHTE FANS ZIJN EN HET MERK IN VEEL GEVALLEN AL JARENLANG TROUW ZIJN. TIENTALLEN VAN DEZE KAPPERS WAREN MEDIO
MAART TE GAST IN NOORDWIJK AAN ZEE, WAAR DE NIEUWSTE ONTWIKKELINGEN BIJ HET MERK WERDEN GEPRESENTEERD.
RENE FURTERER-FANS
KOMEN SAMEN IN NOORDWIJK
Voor het event had Rene Furterer flink uitgepakt. Zo was
gekozen voor het prachtige ‘Hotel van Oranje’ aan Noordwijk
aan Zee, werd er een culinaire lunch verzorgd en stond er een
presentatie van Wolfgang Peppmeier op het programma.
De nieuwste ontwikkelingen werden gepresenteerd door
educator/accountmanager Rianne Brouwer en Anne-Marie
Mercier, Business Manager bij Pierre-Fabre Benelux. Centraal
in hun presentatie stond de lancering van de nieuwe verzor-
gingslijnen Lumicia en Naturia.
Wat bij Lumicia direct in het oog springt, zijn de zeer vrou-
welijke roze verpakkingen en de nadruk op luxueuze verzor-
ging op natuurlijke basis. Dit laatste geldt zeker ook voor de
Naturia-lijn die herkenbaar is aan lichtgroene verpakkingen en
die gebaseerd is op extracten van mint, basilicum en karwij.
Belangrijk om te vermelden is ook dat voor beide nieuwe lij-
nen verzorgingsrituelen zijn ontwikkeld, die afgestemd kunnen
worden op de wensen en behoeftes van de individuele klant.
Tot slot werd in Noordwijk de aandacht gevestigd op het
tweede weekend van september, wanneer er in Parijs een groot
internationaal Rene Furterer-event wordt gehouden. Op het
programma staan onder meer workshops, trendpresentaties en
een gala-avond die bezocht gaat worden door Rene Furterer-
kappers uit heel Europa.
Meer informatie:
Pierre Fabre Benelux
Tel. +32 (0)2 556 49 50
www.renefurterer.comD
E
K
A P P E R
N R
2 2 0 1 6 39