Previous Page  28 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 28 / 68 Next Page
Page Background

S

a l o n a u t o m a t i s e r i n g

D

e

K

a p p e r

n r

2 2 0 1 7

28

MIJN SALON

INTRODUCEERT

NIEUWE CONSUMENTENAPP

SYSTEEM VOOR KAPPERS

STEEDS BETER DANKZIJ KAPPERS

De typische kappersklant wil steeds meer gemak, zeker op het gebied van het maken van afspraken. Natuurlijk

kan dat nog steeds telefonisch, maar elk jaar wordt het aandeel van de online geboekte afspraken groter. Dit kun-

nen kappers regelen via een tool op de website, maar gemakkelijker gaat het via een app op de smartphone van

de klant. Deze hoeft dan niet meer in te loggen en wordt direct herkend in de agenda. Hierdoor wordt het proces

van het maken van afspraken erg gestroomlijnd.

De verwachting is dat deelnemende salons zich erover zullen verbazen hoe groot het aandeel van de via de app

gemaakte afspraken wordt. Voor de kapper zelf is dat natuurlijk ook voordelig, omdat dit een heleboel tijd scheelt

wat betreft het maken van afspraken, die de kapper vervolgens aan andere belangrijke zaken kan besteden.

Meer informatie:

B&F Groep

Tel. 0412-629119

www.bnfgroep.nl

Veel van de updates waar Duijf het over heeft zijn voortgekomen uit de informatie van kappers die met het

systeem werken. Duijf: “Wij luisteren naar onze klanten. Stel dat een kapper die werkt met SalonNet aangeeft

behoefte te hebben aan een specifieke uitbreiding of een extra functie, dan maken we die. Vervolgens zorgen we

er met een update voor dat alle gebruikers hiervan kunnen profiteren. Zo helopen we elkaar vooruit te komen.”

SYSTEEM

Mede door deze samenwerking is SalonNet uitgegroeid tot een compleet systeem dat zich onderscheidt door

eenvoud, bedieningsgemak, betrouwbaarheid en uitgebreide functionaliteit. Wat dit laatste betreft omvat SalonNet

functies als een kassa, koppeling PIN-automaat, (online) afsprakenboek, voorraadbeheer, personeelsadministratie

en uitgebreide rapportages en statistieken. “Desondanks is de informatie gemakkelijk te raadplegen, ook voor wie

weinig ervaring met computers heeft”, belooft Duijf. Hij besluit: “En mocht het niet lukken, dan staat onze help-

desk altijd klaar met deskundig advies.”

Meer informatie:

SalonNet

Tel. 0343-758252

www.salonnet.nl

IN NAVOLGING VAN DE ONDERNEMERS-APP LANCEERT MIJN SALON NU EEN APP GERICHT OP CON-

SUMENTEN. DE BELANGRIJKSTE FUNCTIES VAN DE APP ZIJN HET GEMAKKELIJK MAKEN, WIJZIGEN OF

ANNULEREN VAN AFSPRAKEN, MAAR DE APP BIEDT NOG VEEL MEER MODERNE EN LEUKE FEATURES.

SALONNET IS EEN GEAUTOMATISEERD SYSTEEM VOOR KAPSALONS, WAARVOOR OOK INTEN-

SIEF IS SAMENGEWERKT MET KAPPERS. “IN DE AFGELOPEN JAREN IS HET SYSTEEM STEEDS VERDER

GEPERFECTIONEERD; EEN PROCES DAT NOG STEEDS DOORGAAT. ER ZIJN VOORTDUREND NIEUWE

TECHNISCHE MOGELIJKHEDEN EN DE MARKT STAAT OOK NIET STIL. DANKZIJ MEERDERE UPDATES PER

JAAR ZIJN KAPSALONS ERVAN VERZEKERD DAT ZE WERKEN MET EEN SYSTEEM DAT VOLLEDIG UP TO

DATE IS”, ALDUS JACK DUIJF, DE DRIJVENDE KRACHT ACHTER SALONNET, IN EEN INTERVIEW.

Jack Duijf