Previous Page  65 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 65 / 68 Next Page
Page Background

Voor de salon zijn er daardoor enkele dingen anders dan voor andere

salons. “De klanten komen meestal gewoon binnenlopen zonder afspraak.

Daardoor hebben we natuurlijk minder vaste klanten dan andere kapsa-

lons. Dit wordt wel weer gecompenseerd door het feit dat de salon op

zo’n drukbezochte locatie gevestigd is, waardoor er veel ‘spontane aan-

loop’ is”, concludeert Brian.

KLANDIZIE

De klanten van En Vogue komen van over de hele wereld. Het gaat dan

vaak over zakelijke reizigers, die het handig vinden om zich even te laten

knippen als ze tijd over hebben op het vliegveld. Voor hen is dat een

manier om dit makkelijk in hun drukke schema in te passen. We vragen

Brian of de gemiddelde bezoeker van een vliegveld niet veel te veel haast

heeft voor een goede knipbeurt. “Je moet wel doorknippen”, lacht hij.

Serieuzer: “Mensen die bij ons binnenlopen hebben altijd enige tijd over

en voor ons is twintig minuten voor een behandeling gemakkelijk te doen.

Bovendien dient een knipbeurt voor deze mensen ook vaak als rustpunt in

hun drukke dag, dan kunnen ze even hun hoofd leegmaken.”

KWALITEIT EN SERVICE

Ondanks de tijdsdruk blinkt En Vogue uit in serviceniveau en kwaliteit.

“Wij zijn nu al vijf jaar genomineerd voor de Schiphol Award voor beste

service. Ook zijn de beoordelingen van de Mystery Guests altijd lovend,

met een tevredenheidscijfer van meer dan 95%. Een hoge mate van ser-

vice is ook wel nodig, want Schiphol stelt op dit punt hoge eisen aan de

business partners.”

Voor de serviceverlening is goed personeel natuurlijk van doorslaggevend

belang. Gelukkig kon En Vogue in contact komen met geschikt personeel

via ondersteunende websites als

www.prosalon.nl

en www.kappersjoba-

gent.nl

. Voor de trainingen werkt de salon samen met Schwarzkopf, dat

tevens de productleverancier van het bedrijf is. “We werken al sinds het

ontstaan van de salon samen met Schwarzkopf. We zijn erg tevreden met

deze partner, bijvoorbeeld door de snelle afhandeling, de tijdige leve-

ringen, de prettige samenwerking met de medewerkers; het hele

totaalplaatje is gewoon goed”, aldus Brian over de samenwerking.

RESTYLING

Brian is nog niet klaar met het doorontwikkelen van de salon:

“Binnenkort willen we de salon een opfrisbeurt geven, om deze er

nog strakker uit te laten zien. De ideeën hiervoor komen uit mij-

zelf, gecombineerd met de input van de werknemers. Ik ben ook

van plan om zelf de verbouwing uit te gaan voeren, met behulp

van een aantal vrienden. De verbouwing staat in het paasweekend

gepland om zoveel mogelijk de overlast voor de klanten te voor-

komen.”

Door vernieuwingen als deze, in combinatie met de vaste kwali-

teit en service, zorgt En Vogue ervoor dat ze ook in de toekomst

een vast rustpunt blijven voor Schiphol-medewerkers en gehaaste

reizigers.

Meer informatie:

En Vogue

Tel. 020-6535056

www.en-vogue.nl

D

e

K

a p p e r

n r

2 2 0 1 7

65

PROFIEL EN VOGUE

LOCATIE: SCHIPHOL

OPGERICHT: 1995

AANTAL MEDEWERKERS: 5

MERK: SCHWARZKOPF

“TIJDENS EEN BEHANDELING

KUNNEN ONZE KLANTEN EVEN

HUN HOOFD LEEGMAKEN”