De Kapper nr.4 2014 - page 24

Op het podium van Tuschinski ana-
lyseerde Creative Artist Kosmetik
Manh Dung Nguyen de nieuwste
trends en ontwikkelingen op het
gebied van mode en beauty op basis
waarvan de nieuwe lijn is ontwik-
keld. Make up Artist Pietertje Schmitt
demonstreerde twee nieuwe looks
bij de beeldschone actrice Katarina
Justic, onder andere bekend van de
hitserie ‘Divorce’.
Intensief en verzorgend
Pietertje koos voor de zachte look
‘Pure Warm’ en het meer feeste-
lijke ‘Glam’. Ze vertelt: “De nieuwe
structuur van de producten is erg
fijn, zacht en gemakkelijk mengbaar.
In vergelijking met de vorige lijn zie
ik daarnaast meer kleurintensiteit. Je
hebt dan ook maar weinig van een
product nodig om een perfect resul-
taat te bereiken. Ook erg belangrijk
is dat de producten een zonne-
factor bevatten en verzorgend zijn.
Dit alles zie ik als de kracht van deze
nieuwe lijn.”
Het assortiment
De nieuwe cosmeticalijn van Alcina
bestaat uit bijna tachtig producten,
met als uitgangspunt luxe, kwaliteit,
een groot kleurbereik, verbeterde
dekkracht en moderne kleuringen.
De producten hebben een nieuwe
textuur, zijn rijk aan pigment en
bovendien parfumvrij. Het basisas-
sortiment bestaat uit vloeibare en
poederfoundations in vier kleurdek-
kingen, prachtige eyeshadows en
eyeliners, fraai gekleurde lipsticks en
diverse nagellakken.
Onderscheidend vermogen
“Een assortiment en uitstraling waar
we trots op kunnen zijn”, zo verklaart
Gerard Visser, General Manager
Alcina Cosmetic Nederland.
“Hiermee bieden wij onze klanten,
met de exclusieve verkrijgbaarheid
van Alcina in de salon, een uitste-
kende propositie om zich echt te
onderscheiden.”
Meer informatie:
Alcina Cosmetic Nederland
Tel. (0418) 652425
Afgelopen zomer heeft Alcina tijdens een evenement in het Amsterdamse
Tuschinski-theater een nieuwe lijn decoratieve make-up gepresenteerd onder de
slogan ‘Love to be a woman’. Dit credo is een liefdesverklaring aan vrouwen die
hun schoonheid in alle opzichten wil accentueren en beleven. De nieuwe lijn is
dan ook erg veelzijdig, wat wordt bewezen met de vijf nieuwe uitgewerkte looks
‘Crazy in Love’, ‘@Work’, ‘Pure Warm’, ‘Pure Cold’ en ‘Glam’. Voor elke gelegen-
heid biedt Alcina een passende look!
‘ L
O V E
T O
B E
A
W O M A N
’ –
K A P S T E R S
Z I J N
E N T H O U S I A S T
Alcina presenteert nieuwe make-uplijn in Tuschinski
Salon Dreamzz enthousiast
Onder de bezoekers van het Alcina-event in Tuschinski bevonden
zich onder andere de kapsters Tanja Ruissen en Monique Jansen-
Schot van Salon Dreamzz uit Bergen op Zoom. Zij bieden in hun
bedrijf alles aan op het gebied van haar, huid en nagelverzorging.
De dames zijn enthousiast over deze nieuwe make-uplijn. Monique
vertelt: “De lijn is uitgebreider dan voorheen en bestaat uit allerlei
fijne, nieuwe producten. De vijf gepresenteerde looks maken het
bovendien gemakkelijk voor ons én voor de klant. Klanten vinden
het vaak moeilijk om thuis aan de slag te gaan met een nieuwe
look. De voorgeschreven tips samen met een voorstel van bruikbare
producten is een perfecte aanvulling op de service die wij bieden in
onze salon.”
Alcina-ambassadeur Pietertje Schmitt demonstreerde twee nieuwe looks bij de
beeldschone Divorce-actrice Katarina Justic
De nieuwe decoratieve cosmeticalijn van Alcina bestaat uit tachtig producten en
is prachtig vormgegeven
Tuschinski vormde het prachtige decor bij het ‘Love to be a woman’-event van Alcina
de kapper
24
1...,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,...52
Powered by FlippingBook