Previous Page  20 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 20 / 60 Next Page
Page Background

Morpho Dutch Hair Professional is het bedrijf van Jordy Schipper (General

Manager Sales) en Peet van Londen (General Manager Techniek). Zij startten

in 2007 met artègo in Nederland en introduceerden in 2012 hun eigen merk

newgen, dat zich onderscheidt met een inwerktijd van slechts tien minuten.

In datzelfde jaar werd het nieuwe pand van Morpho Dutch Hair Professional

geopend, de paraplu waar beide merken onder vallen.

PROFESSIONALS ONLY

“In 2007 zijn we klein begonnen met enkele medewerkers en een bescheiden

bedrijfspand”, vertellen Peet en Jordy. “We zijn altijd uitgegaan van salonex-

clusieve distributie. Met andere woorden: uitsluitend professionele kappers

verkopen onze merken in hun salon en je zult artègo en newgen dus niet

vinden in de schappen van groothandels of bij webleveranciers.”

SERVICE & PERSOONLIJKE BENADERING

“Goede service en een persoonlijke benadering van de kappers die klant

bij ons zijn heeft ook altijd hoog in het vaandel gestaan. Dit in combinatie

met salonexclusieve distributie heeft eraan bijgedragen dat we in de afge-

lopen jaren flink zijn gegroeid. Zo bestaat het Morpho-team inmiddels uit

vijftien medewerkers en bedienen we met artègo en newgen ruim zeshon-

derd Nederlandse salons. Ook ons bedrijfspand in Heteren (regio Arnhem/

Nijmegen,

red

.) voldoet aan alle eisen om partnersalons krachtige ondersteu-

ning te bieden. Zo is de logistiek zeer strak geregeld en beschikken we over

een professionele studio waar met grote regelmaat workshops, seminars en

look&learns worden gegeven.”

IN DE LAATSTE UITGAVE VAN DE KAPPER HEBBEN WE AL EEN

PREVIEW GEGEVEN VAN ‘GOOD SOCIETY’, DE NIEUWE CARE-

EN STYLINGLIJN VAN HET ITALIAANSE KAPPERSMERK ARTÈGO.

DE OFFICIËLE INTRODUCTIE HIERVAN VOND ECHTER PLAATS

OP ZONDAG 4 SEPTEMBER TIJDENS EEN DRUKBEZOCHT EVENT

BIJ MORPHO DUTCH HAIR PROFESSIONAL, DE NEDERLANDSE

IMPORTEUR VAN ARTÈGO EN TEVENS DE PRODUCENT VAN

HET KLEURINGSMERK NEWGEN. DE REDACTIE VAN DE KAPPER

BEZOCHT DIT GOOD SOCIETY-LAUNCH EVENT, VERBAASDE

ZICH OVER DE GROEI DIE MORPHO IN DE AFGELOPEN

JAREN HEEFT DOORGEMAAKT EN MAAKTE TEVENS VAN DE

GELEGENHEID GEBRUIK OM TE INFORMEREN NAAR ALLE NIEUWE

ONTWIKKELINGEN DIE BINNEN HET BEDRIJF SPELEN.

“EEN POSITIEF GEVOEL ZIT IN HET DNA VAN

Artègo

Good Society”

C

O V E R S T O R Y

D

E

K

A P P E R

N R

5 2 0 1 6

20