Previous Page  74 / 90 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 74 / 90 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

2 2 0 1 6

74

G

L A S

PER 5 APRIL INTRODUCEERT HOYA DE NIEUWE GLASCATALOGUS, ALS

VERVANGING VAN DE UITGAVE JULI 2014. NIEUW IN HET ASSORTI-

MENT ZIJN SPORTIVE ENKELVOUDIGE EN MULTIFOCALE HOGE CURVE

GLAZEN. HOYA’S BINOCULAIR EYE MODEL EN TECHNOLOGIE VOOR

PRISMACOMPENSATIE STAAN HIER GARANT VOOR OPTIMAAL ZICHT

BIJ MONTUREN MET EEN DOORBUIGHOEK T/M BASISCURVE 8. ZE

ZIJN VERKRIJGBAAR IN EEN SCALA VAN KLEUREN EN CONTRAST

VERHOGENDE TINTEN.

INTRODUCEERT

NIEUWE

GLASCATALOGUS

HOYA

Binnen het Sensity meekleurend programma biedt HOYA vanaf nu een fraaie

groene kleur, Sensity Emerald Green. Sensity-glazen worden gemaakt volgens

HOYA’s eigen Photochromic Precision Technology. Een microscopisch nauw-

keurig oppervlakte behandelingsproces zorgt voor een gelijkmatige verdeling

van moleculen over het gehele glasoppervlak. Het resultaat is superieure adhe-

sie en daarmee uitmuntende prestaties en grote duurzaamheid.

Verder is het netto zonneglazen programma uitgebreid met het premium

multifocaal Hoyalux iD MyStyle V+ SUN en is het aantal dégradé varianten

uitgebreid. Uit recent marktonderzoek is gebleken dat 96% van de opticiens de

stijl en uitvoering van het HOYA glasboek als (zeer) goed ervaart. Dit is reden

voor HOYA geweest om de uitvoering slechts op onderdelen aan te passen.

De nieuwe catalogus is tevens digitaal beschikbaar en te gebruiken op iedere

desktop computer, tablet of smartphone, ongeacht het besturingssysteem.

Voor aanvullende informatie:

HOYA Lens Nederland B.V.

Tel. +31 (0)297 514314

www.hoya.nl

NIEUWE HOYA CAMPAGNE

VOORJAAR/ZOMER

HOYA presenteert de nieuwe voorjaar/zomer

campagne, om omzet te stimuleren en het imago

van kwaliteitsopticiens te bevestigen. De versprei-

ding van de materialen vindt eind mei plaats,

op het moment dat bij velen het vakantiegeld

beschikbaar komt. Bovendien wordt er in het

magazine met twee keuze-covers niet alleen aan-

dacht besteed aan zonnebrillen en zonneglazen

maar wordt er een breder assortiment belicht. En

er is een aantal scherpe aanbiedingen opgenomen,

die flexibel inzetbaar zijn. Naast het magazine

komt er een uitgebreid pakket ondersteunende

middelen beschikbaar.