C
o l l e c t i e n i e u w s
Eschenbach is het bedrijf achter Titanflex, JOS Eschenbach, Brendel, O!O,
Humphrey’s, Marc O’Polo, Fineline en Freigeist. Met zo veel merken ligt
‘kannibalisme’ natuurlijk op de loer. Eschenbach gaat dit tegen door de mer-
ken allemaal specifiek te profileren. We nemen een paar merken eruit voor
een nadere toelichting.
BRENDEL
Brendel is elegant, modieus en vrouwelijk. De doelgroep is de vrouw van
43 tot 73. De vormen accentueren die vrouwelijkheid, maar altijd in trendy
kleuren. De huidige lijn omvat brillen die variëren van subtiele, delicate
accessoires tot overdadige eyecatchers. Brendel Velvet accentueert de ogen
met een fluweelzacht front, glanzend acetaat en koel metaal.
Brendel gaat de komende jaren bovendien verder met de succesvolle samen-
werking met Talbot Runhof. Deze top fashion ontwerpers kleden onder ande-
re princes Laurentien, Kim Kardashian, en vele andere sterren. Hun klanten
zitten over de hele wereld van Amerika tot in China en allemaal hebben ze
twee dingen gemeen. Ze zijn dol op exclusieve mode en ze hebben allemaal
geld om het te kunnen kopen. De collectie Brendel by Talbot Runhof wordt
komende jaren verder uitgebouwd. Haut Couture in Female Eyefashion.
OP DE AFGELOPEN SILMO SPRAKEN WE MET JEROEN TIMMER VAN
ESCHENBACH OVER DE VELE VERSCHILLENDE MERKEN DIE HIERON-
DER VALLEN. DAARBIJ KWAMEN WE ERACHTER DAT AL DEZE MERKEN
ZICH STERK PROFILEREN OP IEDER EEN ANDERE DOELGROEP. HIERBIJ
EEN OVERZICHT VAN DE MERKEN VAN ESCHENBACH EN HUN LAAT-
STE NIEUWS.
D
e
O
p t i c i e n
n r
4 2 0 1 6
44
ESCHENBACH
PROFILEERT ZICH
STERK
5
Jeroen Timmer showt de
nieuwe modellen uit de collectie
van Brendel en Talbot Runhof