Previous Page  44 / 84 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 44 / 84 Next Page
Page Background

C

o l l e c t i e n i e u w s

Eschenbach is het bedrijf achter Titanflex, JOS Eschenbach, Brendel, O!O,

Humphrey’s, Marc O’Polo, Fineline en Freigeist. Met zo veel merken ligt

‘kannibalisme’ natuurlijk op de loer. Eschenbach gaat dit tegen door de mer-

ken allemaal specifiek te profileren. We nemen een paar merken eruit voor

een nadere toelichting.

BRENDEL

Brendel is elegant, modieus en vrouwelijk. De doelgroep is de vrouw van

43 tot 73. De vormen accentueren die vrouwelijkheid, maar altijd in trendy

kleuren. De huidige lijn omvat brillen die variëren van subtiele, delicate

accessoires tot overdadige eyecatchers. Brendel Velvet accentueert de ogen

met een fluweelzacht front, glanzend acetaat en koel metaal.

Brendel gaat de komende jaren bovendien verder met de succesvolle samen-

werking met Talbot Runhof. Deze top fashion ontwerpers kleden onder ande-

re princes Laurentien, Kim Kardashian, en vele andere sterren. Hun klanten

zitten over de hele wereld van Amerika tot in China en allemaal hebben ze

twee dingen gemeen. Ze zijn dol op exclusieve mode en ze hebben allemaal

geld om het te kunnen kopen. De collectie Brendel by Talbot Runhof wordt

komende jaren verder uitgebouwd. Haut Couture in Female Eyefashion.

OP DE AFGELOPEN SILMO SPRAKEN WE MET JEROEN TIMMER VAN

ESCHENBACH OVER DE VELE VERSCHILLENDE MERKEN DIE HIERON-

DER VALLEN. DAARBIJ KWAMEN WE ERACHTER DAT AL DEZE MERKEN

ZICH STERK PROFILEREN OP IEDER EEN ANDERE DOELGROEP. HIERBIJ

EEN OVERZICHT VAN DE MERKEN VAN ESCHENBACH EN HUN LAAT-

STE NIEUWS.

D

e

O

p t i c i e n

n r

4 2 0 1 6

44

ESCHENBACH

PROFILEERT ZICH

STERK

5

Jeroen Timmer showt de

nieuwe modellen uit de collectie

van Brendel en Talbot Runhof