NBT Magazine nr 2 2018

P. 8 NABESCHOUWING BAKKERSVAK De zevende editie van Bakkersvak vond voor het eerst plaats in Evenementenhal Gorinchem en is bezocht door 8.453 professionals, wat een stijging is van 10 procent ten opzichte van 2017. P. 12 EUROPAIN Gedurende vier dagen, van 3 tot en met 6 februari, kwamen professionals uit de brood- en banketbak- kerijbranche bijeen op de Europain in Parijs. NB T M a g a z i n e n r 2 2 0 1 8 4 8 P. 16 TECHNOLOGY UNLIMITED Bij de meeste van onze lezers zal de naam Technology Unlimited wel een belletje doen rinkelen. Het bedrijf richt zich eigenlijk op alles wat te maken heeft met deegbereiding. En met alles bedoelen we ook echt alles. 16 I n h o u d 12 P. 22 ARTISO Wij spraken met eigenaar van Artiso Jim Smets over de werkzaamheden van Artiso en waar het bedrijf voor staat. “Het is onze filo- sofie om projecten op een aangename manier rechtstreeks en efficiënt te laten verlopen tussen de fabrikant en onze klant.” NB T M a g a z i n e n r 2 2 0 1 8 5 P. 26 ‘BROOD. GOED VERHAAL.’ ‘Brood. Goed verhaal.’ is een meerjarenprogramma, dat brood tot de verbeelding laat spreken. Bovendien vertelt de marketingcampagne het eerlijke verhaal over brood aan consumenten. De eerste initiatie- ven zijn nu gestart, mede met een tv-campagne en online uitingen. P. 30 SARCO PACKAGING In 2008 richtte Jaap van der Sar Sarco Packaging & Equipment op. Precies in het jaar dat de crisis de Nederlandse en wereldwijde economische markt trof. Toch wist Jaap een bloeiend bedrijf binnen de verpakkingsindustrie neer te zetten en maakt Sarco Packaging een mooie groei door. Wij spraken met hem over de afgelopen tien jaar en blikten meteen vooruit. 30 P. 40 RETRO Bakkerij Schuiteman uit Garderen heeft onlangs een derde vestiging geopend. Dat wil zeggen dat de webshop van de bakkerij online is gegaan, want een webshop is heden ten dage gewoon een extra filiaal. 40

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4