Previous Page  37 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 37 / 52 Next Page
Page Background

P

a k k r a c h t

n r

1 2 0 1 7

37

S

e r v i c e

BECKER DRUK- EN VACUÜMPOMPEN WEET ALS GEEN ANDER HOE BELANGRIJK HET IS OM GOEDE SERVICE TE VERLENEN OP ALLE PRO-

DUCTEN. HET IS EEN SPEERPUNT VAN HET BEDRIJF GEWORDEN. BECKER PROBEERT ZICH CONTINU TE VERBETEREN DOOR GOED NAAR DE

MARKT TE KIJKEN EN NAAR DE KLANT TE LUISTEREN. NAAST DE HOOFDVESTIGING IN HEERENVEEN HEEFT BECKER RECENT EEN NIEUW SER-

VICECENTRUM IN WETTEREN GEOPEND, ZODAT DE SERVICE IN BELGIË NOG BETER GEORGANISEERD WORDT. WIM KAMP, HOOFD VAN DE

SERVICE-AFDELING, VERTELT ONS MEER OVER DE MANIER WAAROP BECKER ZICH OP DIT VLAK ONDERSCHEIDT.

HET (H)ECHTE SERVICETEAM VAN

BECKER

De service begint bij een speciaal team samengesteld uit mensen met een flinke dosis

eigen initiatief en een hoge mate van betrokkenheid, of het nu gaat om nieuw geleverde

vacuümpompen, complete systemen of al jaren dienst doende installaties. Het service-

team zit verspreid over de Benelux en wordt ingezet voor het preventief uitvoeren van

onderhoud en is daarnaast snel inzetbaar in noodsituaties.

GEOLIEDE MACHINE

Een optimale organisatie, planning en coördinatie van alle servicewerkzaamheden is

natuurlijk zeer belangrijk. Servicecoördinator Wim Kamp weet hier wel raad mee en

zorgt ervoor dat de servicemonteurs zich volledig kunnen concentreren op hun werk.

Wim is voor een groot deel verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie

en de afwikkeling van de professionele en typerende Becker-service. Hij voorziet het

team van de juiste informatie omtrent nieuwe ontwikkelingen en innovaties en is de

vraagbaak bij lastige situaties. “Het uitvoeren en verlenen van goede service staat bij

ons erg hoog in het vaandel. Snelheid, flexibiliteit en expertise zijn dan ook kernwoor-

den als het gaat om onze service”, aldus Wim Kamp.

MOBIELE SERVICE

Sinds twee jaar is Becker overgestapt van personenwagens naar goed uitgeruste ser-

vicebussen voor de servicemonteurs. Deze zijn voorzien van een standaard uitrusting

met onderdelen waarmee ze nagenoeg iedere onverwachte situatie kunnen afhandelen.

Op het ogenblik heeft Becker drie servicemonteurs rondrijden, twee in Nederland en

een in België. Zij zijn snel ter plaatse en kunnen elkaar eventueel ondersteunen bij

een groter project. “Hiermee zijn wij multi-inzetbaar geworden.

Naast de geplande werkzaamheden zijn wij ook goed voorbe-

reid om onverwachte operaties en storingen te verhelpen. Voor

alle werkzaamheden kunnen de monteurs beroep doen op een

ruim assortiment Becker-onderdelen, allemaal voorradig in de

hoofdvestiging te Heerenveen. Nu we ook uitgebreid zijn met

het servicekantoor in België kunnen we nog beter schakelen en

iedereen van de beste service voorzien.”

ALTIJD EEN OPLOSSING

De ervaren servicemonteurs zijn niet altijd in staat om een

probleem op locatie op te lossen. In dit geval staan er twee

revisiemonteurs klaar in Heerenveen. “De ervaren monteurs

gaan geen uitdaging uit de weg en stellen alles in werk om

de vacuümpomp als nieuw aan onze klanten te retourneren.

Bovendien kunnen zij ook ten allen tijde terugvallen op collega’s

van de internationale Becker-service in de productievestiging in

Wuppertal”, sluit Wim af.

Meer informatie:

Becker Druk- en Vacuümpompen BV

Tel. 0513-651800,

www.beckerdvp.nl

Standnummer Empack: Hal 3/F319

De goed uitgeruste servicebussen van de Becker