Second Skin nr 1-2023 Online editie

SECOND SKIN NR 1 2023 4 INHOUD P. 9 CHANTELLE EASYFEEL In 2021 introduceerde de Chantelle Group een vernieuwde visie voor haar merkenportfolio genaamd 'The Megabrand Project'. De naam Chantelle belichaamt nu het hele bedrijf en verbindt al zijn merken rond gedeelde waarden. Onlangs kondigde Chantelle aan dat ook het merk Femilet een naamsverandering zal ondergaan. Het merk gaat vanaf nu verder als segment EasyFeel onder de merknaam Chantelle. P. 10 GROOT INTERVIEW Het Franse Lingeriemerk Aubade lanceert weer een nieuwe samenwerking voor de herfst/winter van 2023/2024, namelijk met Haute Couture-ontwerper Elie Saab. Deze samenwerking volgt eerdere samenwerkingen op met prestigieuze merken en namen als Viktor & Rolf, Karl Lagerfeld en Iris van Herpen. De capsulecollectie omvat de ‘My Desire’ lingerie en de ‘Whimsical Affair’ nachtkleding, wat staat voor speelse verleiding die zich manifesteert in vrouwelijke vormen. P. 16 COVERSTORY Comfort of fashion? Met een lingeriesetje van PrimaDonna hoeven vrouwen nooit te kiezen. PrimaDonna staat al 150 jaar voor mooie en modieuze lingerie, met een perfecte fit voor een volle boezem. Elk seizoen lanceert het merk een nieuwe collectie die inspeelt op de trends, zo ook voor de herfst/ winter van 2023/2024. P. 30 CALIDA De nieuwe collectie van CALIDA is geïnspireerd op het samenspel tussen het virtuele rijk en de realiteit, natuurlijke tinten en de relatie met de natuur. De collectie biedt een eigentijdse kijk op het nieuwe naturalisme, verrijkt met CALIDA's gebruikelijke duurzame aanpak en nauwkeurig vakmanschap. 9 10 16 30

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4