S
E C O N D
S
K I N
N R
2 2 0 1 6
31
INSPIREREN EN BELEVEN, DEZE THEMA’S ZIJN VAN GROOT BELANG
VOLGENS DE BEURSORGANISATOR VAN LINGERIEPRO, PHILIPPE
BRACKE. “DE BELEVING IS STEEDS MEER EEN GROOT ONDERDEEL
VAN DE HELE BEURS”, ALDUS PHILIPPE. OP 31 JANUARI EN 1
FEBRUARI VOND DE 31E EDITIE VAN LINGERIEPRO PLAATS IN
WAAGNATIE EXPO & EVENTS IN ANTWERPEN.
Inspiratie op doen is voor veel klanten inmiddels ook een belangrijk thema
geworden, merken ook de leveranciers die op LingeriePRO staan. Zo vertelt
Edwin van den Bergh van Wacoal: “We merken dat klanten hier veelal komen
kijken naar de nieuwe collecties. Ze nemen daar de tijd voor en plannen liever
op een later tijdstip een afspraak in.” Ook bij Charlie Choe zeggen oprichters
Christel van Hoof en Ilona van den Broek dat klanten veelal eerst inspiratie op
komen doen en op een ander moment afspraken maken.
Op de beurs waren 125 standhouders aanwezig, waarvan vijftien nieuwko-
mers. Collecties nachtmode en ondergoed waren ruimschoots te zien en inspi-
ratie was er dus volop op LingeriePRO.
Meer informatie:
Pro-Tradegroup BVBA
Tel. +32 (0)475 285503
www.lingeriepro.beMede-oprichtster
Ilona van den Broek
laat de nieuwe col-
lectie van Charlie
Choe zien
In de cups van de badmode in de Safari-lijn van
Maryan Mehlhorn is carbon verwerkt
In de stand van Simone Pérèle showt
het model de nieuwste collectie