Previous Page  24 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 24 / 56 Next Page
Page Background

E

V E N T

S

E C O N D

S

K I N

N R

3 2 0 1 5

24

Onder de naam ‘Iconic

Moments’ laat Hanro zien hoe

het zich door de jaren heen

heeft ontwikkeld op het gebied

van stijl en techniek. Het inter-

nationale bedrijf kleedde eer-

der grote sterren als Marilyn

Monroe en Nicole Kidman. De

foto’s van deze hoogtepunten

en innoverende kledingstuk-

ken uit het verleden waren te

bewonderen in de klassieke

zalen van het Waldorf Astoria

Hotel. Na het bekijken van de

rijke geschiedenis van Hanro

spraken wij met Managing

Director Stephan Hohmann om meer te weten te komen over de filosofie en de

kwaliteit van de producten.

Typisch Hanro

Het luxemerk is één van de marktleiders als het gaat om de productie van

hoge kwaliteit daywear, nightwear en loungewear voor dames en heren. Sinds

de oprichting in 1884 door Albert Handschin en Carl Ronus, staat de onder-

neming garant voor ingetogen luxe, natuurlijke elegantie en een uitstekend

draagcomfort.

De Oostenrijker Stephan Hohmann staat al bijna negen jaar aan het roer van

het succesvolle Hanro en kan dan ook veel vertellen over de missie van het

merk. We spraken hierover met de heer Hohmann in de nieuwe Hanro Store in

Amsterdam. “Ik heb Hanro lang geobserveerd en het is mijn doel om het merk

verder te ontwikkelen. Het bedrijf bestaat al meer dan honderd jaar maar blijft

zichzelf steeds vernieuwen door de vraag van de klant goed te onderzoeken.

We staan bekend om de luxe stoffen die worden gebruikt in onze hoogwaardige

producten. Dit jaar is het bijvoorbeeld alweer dertig jaar geleden dat de tijdloze

bestseller 1601 Cotton Seamless werd gelanceerd. Om de verjaardag van deze

spaghetti-top te vieren, lanceren we een speciale editie van dit hemdje in zes

frisse kleuren. De goede kwaliteit wordt vooral bepaald door de look & feel van

de producten. Hiervoor gaan we terug naar de basis en duiken we regelmatig in

de archieven van Hanro om ons opnieuw te laten inspireren. Dit zorgt ervoor

dat we onszelf steeds weer verbeteren en het assortiment kunnen uitbreiden.”

Everybody loves Hanro

Hanro is een middelgroot, internationaal bedrijf dat aan de basis staat van

een sterk merk met een standvastige identiteit. Hohmann legt ons uit hoe het

komt dat het bedrijf deze sterke positie in de markt heeft kunnen bemachtigen.

“Iedereen die voor Hanro werkt, houdt van het merk en de producten. De

Op dinsdag 26 mei streek lingerie- en nachtmodemerk Hanro neer in het

zeer luxueuze Waldorf Astoria Hotel te Amsterdam. Hier etaleerde het

Zwitserse merk de meest succesvolle producten uit verschillende collec-

ties. Na de presentatie van deze klassiekers werd de nieuwe lingerie- en

daywearcollectie voor het komend najaar en winter onthuld. Met deze

tentoonstelling blikt Hanro terug op de hoogtepunten van een succesvolle

bedrijfsgeschiedenis die meer dan 130 jaar beslaat.

Hanro

gaat terug in de tijd met ‘Iconic Moments’