Slagersvak nr 2 2023 Online

SLAGERSVAK NR 2 2023 4 INHOUD 10 13 18 21 P. 10 SHOP-IN-SHOPCONCEPT DE WAAL Versgroothandel De Waal wil samen met partners van het concept ‘Délifrance Vers van ’t Slagersmes’ slagerijen helpen aan een nieuwe doelgroep en extra omzet. Slagers kunnen met dit shop-in-shopconcept hun eigen producten verkopen op een broodje van het Franse A-merk. P. 13 SUBCOVER: DUTCH SPICES De manier van werken van De Worstenmakerij sluit perfect aan bij die van Dutch Spices, het inclusieve en allergeenveilige smaakmakersmerk. “Allergeenvrij werken staat in Nederland in de kinderschoenen, maar ik weet zeker dat dat niet meer voor lang is”, stelt Bas Gelijk van De Worstenmakerij. P. 18 CASESTUDY: HHS RVS PRODUCTEN Voor specifieke oplossingen op het gebied van hygiëne en voedselveiligheid doet Teujib Halal Productie een beroep op HHS RVS Producten. “Uiteindelijk heeft HHS geleverd wat is beloofd en afgesproken. Daarbij waren ook de aftersales prima op orde”, stelt eigenaar Raja van Teujib. P. 21 COVERSTORY: RIVAL FOODS “Door een uniek bereidingsproces zijn we erin geslaagd om plantaardige producten, zoals varkenshaas, tonijnsteak en kipfilet, te maken die dezelfde vezel- en vleesachtige textuur hebben als de dierlijke varianten, inclusief bijbehorend mondgevoel, bite en sappigheid”, stelt Birgit Dekkers van Rival Foods.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4