Previous Page  85 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 85 / 100 Next Page
Page Background

ANTWOORD OPTIEKADVISEUR JUSTIN MEIJER

Allereerst wil ik melden dat een App geen vervanging, maar een toevoeging is op de website en facebook. Consumenten consumeren namelijk informatie zoals

zij dit willen. De een bezoekt graag een website, een ander volgt graag Facebook en een derde maakt liever gebruik van een App. Door op alle soorten media

aanwezig te zijn, bereik je dus meer consumenten.

Een groot voordeel van een App, is dat je mensen echt kunt bereiken met een bericht. Alleen een App heeft de mogelijkheid tot een pushbericht, wat met een

website en Facebook niet mogelijk is. Hierbij moet namelijk de consument altijd naar de website toegaan, of maar net het berichtje binnen de Facebook lijst

tegenkomen en is de aanbieding al snel gemist.

Daarnaast zijn er nog legio andere mogelijkheden van een App. Denk bijvoorbeeld aan een lens timer voor

het vervangen van de maand lenzen, het bestellen van nieuwe lenzen of het maken van een afspraak. Dit

zijn echt omzet verhogende activiteiten.

Maar ook een loyaliteitsprogramma is mogelijk, waarbij je de klant beloont voor het geïnstalleerd houden

van de App. Win - Win situatie! Voor meer vragen of informatie over Apps kijk op

www.mijnmkbapp.nl

ANTWOORD OPTIEKADVISEUR JACQUELINE DICKHOFF

Websites worden in gemiddeld slechts 2 à 3 seconden gescand, daarna beslist de bezoeker of hij verder kijkt op uw website. Deze razendsnelle eerste indruk

wordt grotendeels visueel gevormd. Een juiste eerste beeldvorming van de bedrijfsuitstraling blijkt essentieel om klanten te boeien en te binden. Mooie beelden

vertellen immers meer dan een hele reeks woorden.

Goed beeldmateriaal houdt bezoekers bewezen langer vast, het maakt ze nieuwsgierig om verder te kijken. Ik daag je daarom uit om nog eens kritisch naar

jouw website te kijken. Sluit jouw digitale optiekbedrijf (website) voldoende aan bij jouw fysieke optiekbedrijf? Is de uitstraling van het gebruikte beeldmateriaal

onderscheidend, persoonlijk en uniek genoeg?

Ik begrijp dat het soms best lastig is om aan goed en origineel fotomateriaal te komen. Veel beelden worden door leve-

ranciers aangeleverd, maar deze zijn vaak te generiek. Daarnaast heeft Look-Izi een lookbook, waaruit beelden gebruikt

kunnen worden. Het beste én meest effectieve is om eigen foto’s te laten maken, dit verzorg ik regelmatig vanuit

Optiekfotografie.nl.

Het is mijn uitdaging om direct de juiste snaar bij huidige én potentiële klanten te raken. Laat je bedrijf en de mede-

werkers professioneel in stijlvol beeldmateriaal vastleggen, gezien door de ogen van jouw klanten. We leggen naast het

winkelinterieur optioneel alle fasen van de klantenreis vast. Foto’s van medewerkers in actie tijdens het uitoefenen van

hun passie maken het persoonlijker.

Optiekfotografie.nl

werkt nauw samen met diverse marketingbureaus om geza-

menlijk te komen tot een integrale marketing communicatie strategie. Wij adviseren en helpen je graag om jouw bedrijf

zowel binnen en ook naar buiten een onderscheidend eigen gezicht te geven. Samen het verschil nog groter maken, dat

vormt mijn passie!

HOE KOM IK AAN GOED BEELDMATERIAAL VOOR MIJN WEBSITE?

DE VRAAG

DE VRAAG

“WIJ HEBBEN WEL EEN EIGEN WEBSITE VOOR ONZE OPTIEKWINKEL EN OOK WEL EEN FACEBOOK PAGINA, MAAR IK HOOR OOK REGEL-

MATIG DAT ANDERE OPTIEKZAKEN EEN SPECIALE APP HEBBEN VOOR HUN WINKEL. HOE WERKT DAT, WAT KAN JE ER MEE EN WAT IS HET

VOORDEEL HIERVAN?”

JACQUELINE DICKHOFF

JACQUELINE IS PROFESSIONEEL FOTOGRAAF EN HEEFT ZICH GESPECIALISEERD IN HET MAKEN VAN

OPTIEKFOTO’S. ZIJ KAN EEN FOTOSHOOT VERZORGEN WAARBIJ UW TEAM, UW WINKEL EN UW PRO-

DUCTEN GOED IN BEELD KOMEN. ONMISBAAR VOOR UW WEBSITE.

WWW.OPTIEKFOTOGRAFIE.NL

JUSTIN MEIJER

JUSTIN IS AUTOMATISERINGSDESKUNDIGE MET KENNIS VAN DE OPTIEK EN KAN U ALLES VERTELLEN OVER

TOEPASSINGEN OP DIT GEBIED. HIJ ADVISEERT U GRAAG OVER UW TOTALE AUTOMATISERING EN ZOEKT

SAMEN MET U NAAR OPLOSSINGEN.

WWW.JUPE.NL

85

D

e

O

p t i c i e n

n r

2 2 0 1 7