ANTWOORD OPTIEKADVISEUR JUSTIN MEIJER
Allereerst wil ik melden dat een App geen vervanging, maar een toevoeging is op de website en facebook. Consumenten consumeren namelijk informatie zoals
zij dit willen. De een bezoekt graag een website, een ander volgt graag Facebook en een derde maakt liever gebruik van een App. Door op alle soorten media
aanwezig te zijn, bereik je dus meer consumenten.
Een groot voordeel van een App, is dat je mensen echt kunt bereiken met een bericht. Alleen een App heeft de mogelijkheid tot een pushbericht, wat met een
website en Facebook niet mogelijk is. Hierbij moet namelijk de consument altijd naar de website toegaan, of maar net het berichtje binnen de Facebook lijst
tegenkomen en is de aanbieding al snel gemist.
Daarnaast zijn er nog legio andere mogelijkheden van een App. Denk bijvoorbeeld aan een lens timer voor
het vervangen van de maand lenzen, het bestellen van nieuwe lenzen of het maken van een afspraak. Dit
zijn echt omzet verhogende activiteiten.
Maar ook een loyaliteitsprogramma is mogelijk, waarbij je de klant beloont voor het geïnstalleerd houden
van de App. Win - Win situatie! Voor meer vragen of informatie over Apps kijk op
www.mijnmkbapp.nlANTWOORD OPTIEKADVISEUR JACQUELINE DICKHOFF
Websites worden in gemiddeld slechts 2 à 3 seconden gescand, daarna beslist de bezoeker of hij verder kijkt op uw website. Deze razendsnelle eerste indruk
wordt grotendeels visueel gevormd. Een juiste eerste beeldvorming van de bedrijfsuitstraling blijkt essentieel om klanten te boeien en te binden. Mooie beelden
vertellen immers meer dan een hele reeks woorden.
Goed beeldmateriaal houdt bezoekers bewezen langer vast, het maakt ze nieuwsgierig om verder te kijken. Ik daag je daarom uit om nog eens kritisch naar
jouw website te kijken. Sluit jouw digitale optiekbedrijf (website) voldoende aan bij jouw fysieke optiekbedrijf? Is de uitstraling van het gebruikte beeldmateriaal
onderscheidend, persoonlijk en uniek genoeg?
Ik begrijp dat het soms best lastig is om aan goed en origineel fotomateriaal te komen. Veel beelden worden door leve-
ranciers aangeleverd, maar deze zijn vaak te generiek. Daarnaast heeft Look-Izi een lookbook, waaruit beelden gebruikt
kunnen worden. Het beste én meest effectieve is om eigen foto’s te laten maken, dit verzorg ik regelmatig vanuit
Optiekfotografie.nl.Het is mijn uitdaging om direct de juiste snaar bij huidige én potentiële klanten te raken. Laat je bedrijf en de mede-
werkers professioneel in stijlvol beeldmateriaal vastleggen, gezien door de ogen van jouw klanten. We leggen naast het
winkelinterieur optioneel alle fasen van de klantenreis vast. Foto’s van medewerkers in actie tijdens het uitoefenen van
hun passie maken het persoonlijker.
Optiekfotografie.nlwerkt nauw samen met diverse marketingbureaus om geza-
menlijk te komen tot een integrale marketing communicatie strategie. Wij adviseren en helpen je graag om jouw bedrijf
zowel binnen en ook naar buiten een onderscheidend eigen gezicht te geven. Samen het verschil nog groter maken, dat
vormt mijn passie!
HOE KOM IK AAN GOED BEELDMATERIAAL VOOR MIJN WEBSITE?
DE VRAAG
DE VRAAG
“WIJ HEBBEN WEL EEN EIGEN WEBSITE VOOR ONZE OPTIEKWINKEL EN OOK WEL EEN FACEBOOK PAGINA, MAAR IK HOOR OOK REGEL-
MATIG DAT ANDERE OPTIEKZAKEN EEN SPECIALE APP HEBBEN VOOR HUN WINKEL. HOE WERKT DAT, WAT KAN JE ER MEE EN WAT IS HET
VOORDEEL HIERVAN?”
JACQUELINE DICKHOFF
JACQUELINE IS PROFESSIONEEL FOTOGRAAF EN HEEFT ZICH GESPECIALISEERD IN HET MAKEN VAN
OPTIEKFOTO’S. ZIJ KAN EEN FOTOSHOOT VERZORGEN WAARBIJ UW TEAM, UW WINKEL EN UW PRO-
DUCTEN GOED IN BEELD KOMEN. ONMISBAAR VOOR UW WEBSITE.
WWW.OPTIEKFOTOGRAFIE.NLJUSTIN MEIJER
JUSTIN IS AUTOMATISERINGSDESKUNDIGE MET KENNIS VAN DE OPTIEK EN KAN U ALLES VERTELLEN OVER
TOEPASSINGEN OP DIT GEBIED. HIJ ADVISEERT U GRAAG OVER UW TOTALE AUTOMATISERING EN ZOEKT
SAMEN MET U NAAR OPLOSSINGEN.
WWW.JUPE.NL85
D
e
O
p t i c i e n
n r
2 2 0 1 7