Previous Page  6 / 84 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 6 / 84 Next Page
Page Background

D

e

O

p t i c i e n

n r

6 2 0 1 6

6

I

n h o u d

P.12 INTERVIEW MET DAVID VAN RODE VAN LAFONT

Vorig jaar september werd David Van Rode Sales en Marketing Manager van GFC. Ruim een jaar later blikken wij met David terug op zijn nieuwe functie, de unieke

positie van Lafont binnen de wereldwijde optiek en kijken we met een positieve blik naar de toekomst van het Franse optiekmerk.

32

P.32 BAUSCH+LOMB ULTRA

®

FOR PRESBYOPIA

Het succesnummer van Bausch+Lomb is de Bausch+Lomb Ultra

®

Contactlens die geïntroduceerd is tijdens

het NCC 2016. Nu presenteert de contactlensleverancier dan ook de Bausch+Lomb Ultra

®

for Presbyopia:

uitzonderlijk comfort verenigd met een bewezen multifocaal design. De redactie van De Opticien spreekt met

Rob Rosenbrand van Bausch+Lomb over deze nieuwe aanwinst in het contactlenzenaanbod van de contact-

lensleverancier.

12

P.42 BIOFINITY ENERGYS™ COOPERVISION INTRODUCEERT

CONTACTLENS VOOR DIGITALE LIFESTYLE

Op maandag 14 november vond de officiële introductie plaats van de Biofinity Enerqys™ van CooperVision: een

contactlens voor on- en offscreen activiteiten. In De Fabrique in Utrecht organiseerde de contactlensleverancier

een originele en bijzondere avond. Zo liet men de bezoekers middels interessante workshop, zelf de voordelen van

Biofinity Energys™ ervaren.

P.21 RELATIEDAGEN DUTZ EYEWEAR LEERZAAM EN LEUK! Dutz Eyewear heeft in zijn nieuwe, ruime pand alle ruimte om klanten en relaties uit te nodigen en te laten zien wat het bedrijf in huis heeft. De brillen van Dutz Eyewear worden stuk voor stuk ‘in house’ ontworpen. Een relatie- dag vormt daardoor het ideale moment om met klanten te brainstormen en feedback te ontvangen over de te ont- werpen collecties. 44