D
e
O
p t i c i e n
n r
6 2 0 1 6
6
I
n h o u d
P.12 INTERVIEW MET DAVID VAN RODE VAN LAFONT
Vorig jaar september werd David Van Rode Sales en Marketing Manager van GFC. Ruim een jaar later blikken wij met David terug op zijn nieuwe functie, de unieke
positie van Lafont binnen de wereldwijde optiek en kijken we met een positieve blik naar de toekomst van het Franse optiekmerk.
32P.32 BAUSCH+LOMB ULTRA
®
FOR PRESBYOPIA
Het succesnummer van Bausch+Lomb is de Bausch+Lomb Ultra
®
Contactlens die geïntroduceerd is tijdens
het NCC 2016. Nu presenteert de contactlensleverancier dan ook de Bausch+Lomb Ultra
®
for Presbyopia:
uitzonderlijk comfort verenigd met een bewezen multifocaal design. De redactie van De Opticien spreekt met
Rob Rosenbrand van Bausch+Lomb over deze nieuwe aanwinst in het contactlenzenaanbod van de contact-
lensleverancier.
12P.42 BIOFINITY ENERGYS™ COOPERVISION INTRODUCEERT
CONTACTLENS VOOR DIGITALE LIFESTYLE
Op maandag 14 november vond de officiële introductie plaats van de Biofinity Enerqys™ van CooperVision: een
contactlens voor on- en offscreen activiteiten. In De Fabrique in Utrecht organiseerde de contactlensleverancier
een originele en bijzondere avond. Zo liet men de bezoekers middels interessante workshop, zelf de voordelen van
Biofinity Energys™ ervaren.
P.21 RELATIEDAGEN DUTZ EYEWEAR LEERZAAM EN LEUK! Dutz Eyewear heeft in zijn nieuwe, ruime pand alle ruimte om klanten en relaties uit te nodigen en te laten zien wat het bedrijf in huis heeft. De brillen van Dutz Eyewear worden stuk voor stuk ‘in house’ ontworpen. Een relatie- dag vormt daardoor het ideale moment om met klanten te brainstormen en feedback te ontvangen over de te ont- werpen collecties. 44